eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo czego służą ograniczenia prędkościRe: Do czego służą ograniczenia prędkości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Date: Tue, 6 Dec 2011 09:58:50 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <jbklgo$jt4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl> <nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
    <tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
    <4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
    <n...@l...institute.com> <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com> <jbfnmb$in7$1@inews.gazeta.pl>
    <x...@l...institute.com> <jbfpaj$nji$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com> <jbfsbg$2t4$1@inews.gazeta.pl>
    <1llxula3cl8g2$.dlg@lepper.institute.com> <jbg0gk$f49$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jbi5su$p1u$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jbj4q8$bup$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-114-64-137.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1323161944 20388 77.114.64.137 (6 Dec 2011 08:59:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Dec 2011 08:59:04 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: sztefanek
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418667
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnjdrf4e.rnq.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...
    > On 2011-12-05, Lukasz <l...@b...net.pl> wrote:
    >> hmm... to może masz benzyniaka, wcześniej miałem 2,5TDI i niewiele
    >> ponad 10 brał przy takiej jeździe
    > Ja jeżdżę właśnie 2.5TDI i na trasie Wawa->Puck potrafi mi spalić
    > średnio(!) te 9-9.5L/100km (przy średniej >90km/h) to przy 180 po prostu
    > pali więcej. Powyżej tych 130-140 spalanie naprawdę ostro idzie do góry.
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    do 130 spalanie mam w okolicach 6-6,5l/100, później faktycznie szybko idzie
    w górę; na "zwykłej" trasie (bez autostrad) na odcinku 500km z prędkościami
    130-140km/h (sporadycznie 160, ogólnie mały ruch i nie jechałem jak
    kapelusznik) spalił mi 5,9/100, po mieście bierze pewnie mniej niż na
    autostradzie (pomijając ogromne korki) - w tej chwili wyjeżdżam ok. 2
    zbiorniki tygodniowo tym autem i jak średnia wychodzi ponad 8l/100km to
    znaczy że w większości jeździłem autostradami, jak wychodzi 7,5 to znaczy że
    cykl mieszany, jak poniżej to znaczy że jechałem jak kapelusznik :P


    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: