eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo czego służą ograniczenia prędkościRe: Do czego służą ograniczenia prędkości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Date: Tue, 06 Dec 2011 08:55:13 +0100
    Organization: Prywatna inicjatywa newsowa :)
    Lines: 25
    Message-ID: <jbkhp3$8ll$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl> <2...@l...institute.com>
    <jbdt02$d5d$2@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdtgt$d5d$3@node2.news.atman.pl>
    <nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
    <tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
    <4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
    <n...@l...institute.com> <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com> <jbfnmb$in7$1@inews.gazeta.pl>
    <x...@l...institute.com> <jbfpaj$nji$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com> <jbfsbg$2t4$1@inews.gazeta.pl>
    <1llxula3cl8g2$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbj62k$vbo$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-223-242.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1323158115 8885 87.205.223.242 (6 Dec 2011 07:55:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Dec 2011 07:55:15 +0000 (UTC)
    Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwBAMAAAClLOS0AAAAAXNSR0IArs4c6QAAAARnQU1B
    AACxjwv8YQUAAAAgY0hSTQAAeiYAAICEAAD6AAAAgOgAAHUwAADqYAAAOpgAABdwnLpRPAAAADBQ
    TFRFAAAAgAAAAIAAgIAAAACAgACAAICAgICAwMDA/wAAAP8A//8AAAD//wD/AP//////ex+xxAAA
    AAlwSFlzAAAOxAAADsQBlSsOGwAAAQZJREFUOMutlLESxCAIRLf3/wsmhb9Am+HLUt0hIGLO8qgc
    X9hdmCT4lOrljHIm6kfwENEREN2lpYJLSguKksh9AmSgH8AlIgfwOKAD0Ptigk2paGFTKlrYlIrW
    BJSgv8DF0FomSAvW53mZJBiXIi1NkGEDTC1kWPNoqYUMiwB3BSMsJ+gFXAFWYOQ+BuCm9m6C3Ide
    jmQcJlibbbYTDi0HsmrYTzCUuKmvx3ItRNhWmiwwyj6yAoywbQdkgHyzOgfbgK6FVFLjWIpp/QBv
    GcDGbnNVGRg+tqViFC3EC5UNAWiCXcpBxuc0V5MKjLQJQuldy+N1P8C5dI5jdfiH/679l7HVH8EX
    6Apmy//WXg0AAAAASUVORK5CYII=
    X-User: kolczan0
    In-Reply-To: <jbj62k$vbo$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418655
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2011-12-05 20:27, *Przemysław Czaja* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    >> tankowania niezależnie z jaką prędkością a później zaczynają się
    >> schody. Przy 120 diesel spali 4.9, przy 160 spali 7 litrów.
    >
    > Już kiedyś pisałem, dystans 700km średnia prędkośc 124km/h, średnie
    > zużycie paliwa 5,9l/100km (tylko i wyłącznie autostrada)(dwa albo trzy
    > krótkie postoje po drodze)

    Jak Ty to robisz?
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/464191.html

    Ostatnie trzy wyniki to wyjazd do Niemiec. Trzecie tankowanie od góry to
    odcinek Gliwice - Jędrzychowice (cisnąłem mocno, bo wyjechałem za
    późno). Drugie od góry to Jędrzychowice - Wuppertal, a pierwsze to
    Wuppertal - Jędrzychowice. Jak widać średnie prędkości w trasie do
    Wuppertalu nie specjalnie różne, ale różnice w spalaniu znaczne.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: