  • 71. Data: 2022-11-14 14:58:25
    Temat: Re: Do czego prowadzi unijna głupota.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-11-2022 o 13:23, T. pisze:

    > Czyli biedak kupuje auto za 200-300 tys.

    I ilu tam takich było?
    Jak obserwuję okupujących miejsca pod darmowymi ładowarkami*, to głównie
    Leafy, zazwyczaj taksówkarskie....
    Albo kilkuletnie Zoe czy Kia, które warte nawet nie połowę tej
    wymienionej kwoty

    *A to są miejsca gdzie się zakupy robi, więc też "przy okazji" podjeżdża
    każdy, również bogatsi.
    Domyślam się, że przy ładowarce pod urzędem, klientela nie jest
    bogatsza, bo jak pisałem, nie ma na to czasu i ładuje w domu.
    Zwłaszcza że ładowarka pewnie wolniutka była....

  • 72. Data: 2022-11-14 19:34:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Nov 2022 13:04:03 +0100, Cavallino wrote:

> [...]
    > - i stąd ich bogactwo.....
    >
    > I dlaczego mamy sponsorować służbę zdrowia?
    > Przecież truciciele powinni to robić....

    Powiedzial posiadacz auta na wegiel, czesto brunatny :-)

    J.

  • 73. Data: 2022-11-14 19:38:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Nov 2022 12:42:56 +0100, T. wrote:

    > Nie tak dawno pewien specjalista od rynku motoryzacyjnego wyraził
    > opinię, że gdyby nie różnej maści dopłaty, obniżki podatków, to
    > samochody elektryczne sprzedawałby się na poziomie kolekcjonerskim.
    > Będzie to chyba najlepiej widać po Norwegii, gdzie te ulgi mają być
    > zabrane. Zobaczymy wtedy, ile się będzie tam elektryków sprzedawać.

    Norwegia o tyle ciekawa, ze tam podatku w autach spalinowych jest ze
    200%. Tak - auto w salonie 3x drozsze niz u producenta.

    Wiec z jednej strony jest z czego ulgi udzielac, a z drugiej ...
    jakby do Tesli dowalili 200%, to by sie jakies pojedyncze sprzedaly
    :-)

    A z trzeciej strony Norwegia z gazu i ropy zyje, skonczy sie popyt na
    paliwa, to skad dobrobyt ?

    Zawsze mozna sosny sciac :-)

    J.

  • 74. Data: 2022-11-14 19:40:22
    Od: TomN <T...@i...invalid>

    J.F w

    > Powiedzial posiadacz auta na wegiel, czesto brunatny :-)

    Jestem ciekaw reakcji RoMana...
    Aż wyjmę konia i jego prowadzącego... z kibla

    --
    Tomasz

  • 75. Data: 2022-11-14 19:40:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Nov 2022 11:30:56 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Próbowałem przypiąć rowery dzieci przed szkołą pod daszkiem (zaczęło padać, szkoda
    mi było rowerków).
    > Wyskoczyła woźna "tu nie wolno".
    > "Ale przecież ten rower to stoi przypięty".
    > "A bo to rower intendentki".
    > Podobnie pod przedszkolem itp. itd.
    > W naszej mentalności miejsca pracy służą głównie pracownikom (polecam przyjrzeć się
    np. sądom czy komisariatom), a reszta to
    > przeszkadzający petenci.

    Z drugiej strony - sedzia musi jakos dojechac do pracy.

    Ale widze tez we wrocku ze dwa urzedy skarbowe ... jeden ma parking
    dla petentow, drugi ma maly parking ... i nie dla pracownikow.

    J.

  • 76. Data: 2022-11-14 20:00:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-listopada-2022 o 16:16, cef pisze:
    > A Ty jesteś tym matołem, który nie zostawia wrotki.

    Tylko łajzy życiowe ie potrafią korzystać z danych serwera news.
    One są te inne ;-)

  • 77. Data: 2022-11-14 20:13:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-14-listopada-2022 o 12:42, T. pisze:
    > bo Warszawa wypłacała 9 tys. zł dotacji ? I uj z
    > racjonalnością takiej inwestycji ?

    Ale ta dotacja nie była uzależniona od prawidłowego zainstalowania?

    Jak przy unijnej dotacji warunkiem była DARMOWOŚĆ stacji ładowania

    Czaskoski tak dotuje panele?

    PS. I że niby ja sobie coś zmyślam o urzędniczej głupocie ;-)

  • 78. Data: 2022-11-14 20:20:51
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-11-14 o 20:13, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Czaskoski tak dotuje panele?
    >
    > PS. I że niby ja sobie coś zmyślam o urzędniczej głupocie ;-)

    Tego nie wiem. Dopłacał Trzaskowski. Elektryka nie mają, jeżdżą nawet
    nie hybrydą ale zwykłym spalinowym.
    T.

  • 79. Data: 2022-11-14 20:25:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-14-listopada-2022 o 13:28, J.F pisze:
    > Nadal nie rozumiem. Ładowarka nie jest potrzebna, darmowa ładowarka
    > nie jest potrzebna, czy wlasnie jest potrzebna ?

    Darmowa nie jest potrzebna a władowano w nią kupę kasy z moich podatków.

    Można było to przewidzieć ale kto by tam się przejmował skutkami.
    Za komuny tak się wydawało zachodnie kredyty.
    Jak widać UE ma dużo wspólnego z komuną '=_

    Kasa jest do przytulenia i to się liczy.

    Tylko debil myśli że capaneum na dobrobyt jest zbieranie kasy i potem
    jej rozdawanie wg widzi mi się.

    Nie szanuję takich debili.

  • 80. Data: 2022-11-14 20:27:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-11-listopada-2022 o 12:13, PlaMa pisze:
    > Bez Unii płaciliby podatki?

    O widzisz. Dobre spostrzeżenie.

    Uzasadniasz istnienie głupoty przypuszczalną inną głupotą.

    Symptomatyczne ;-)