  • 11. Data: 2014-10-16 14:32:45
    Temat: Re: Do Trybuna tooway
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" m1ocm9$ma1$...@d...me

    > do transferu danych, streamingu itp. niewiele
    > Ale spróbuj popracować na zdalnym terminalu
    > z casem reakcji 2 sek.

    Jaki to terminal? Odpalanie pocisków? ;)
    (uruchamianie procesów)

    Wszystko ma swój czas przydatności.

    IMO ogólnie do życia internauty taki czas to porażka.

    Zapewne fajnie przez to rozmawiać. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-10-16 14:34:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:

    >do transferu danych, streamingu itp. niewiele
    >Ale spróbuj popracować na zdalnym terminalu z casem reakcji 2 sek.

    Wiem, pracowalem.
    Citrix sobie radzi, ale z innymi wymyslami bywa tragicznie.

    Ciekawi mnie jak wspolczesne strony sobie radza ... i czas otwarcia,
    jak sie zaczna informacjami wymieniac, i jakies skrypty, ajaxy ..

    J.

  • 13. Data: 2014-10-16 14:51:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" m1ocm9$ma1$...@d...me

    > Jaki to terminal? Odpalanie pocisków? ;)
    > (uruchamianie procesów)

    wbrew pozorom zdalne terminal jest nadal używany i to dość często

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2014-10-16 22:45:21
    Od: K <...@...c>

    On 16/10/2014 11:50, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    > "J.F." 543f85d5$0$12622$6...@n...neostrada.pl
    >
    > A nie, faktycznie - promienia 42 tys ..

    > Zalezy w czym. Czasem bardzo, czasem wcale.
    > Pol sekundy niewiele, ale tez potrafi sie zduplikowac.
    >
    > Swoja droga - widzial ktos moze taki "symulator satelity" ? Taki co by
    > przetrzymal pakiety przez te cwierc sekundy, i mozna bylo zobaczyc co z
    > tego wyjdzie.
    >
    > J.

    poplyn promem stenaline. stabilne 600-700ms i stabilne 1,5Mbit/s.

  • 15. Data: 2014-10-16 22:46:17
    Od: K <...@...c>

    On 16/10/2014 11:04, Trybun wrote:

    > Około 2000ms. Czasem nawet jeszcze wyższe.

    ktos cie oklamuje.

  • 16. Data: 2014-10-17 00:10:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" m1of18$ue5$...@d...me

    > wbrew pozorom zdalne terminal jest nadal używany i to dość często

    Nie twierdzę, że nie jest. I może tak być,
    że strata tych 2 sekund jest żadną stratą.
    (choćby uruchomienie jakiegoś procesu)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-10-17 00:14:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 543fbb4e$0$25459$6...@n...neostrada.pl

    > Ciekawi mnie jak wspolczesne strony sobie radza ... i czas
    > otwarcia, jak sie zaczna informacjami wymieniac, i jakies
    > skrypty, ajaxy ..

    IMO niejeden bank w czasie tych 2 sekund rozmyśli się. :)
    Gdy słabo widzę -- odczytuję z trudem kody SMS. Gdy wstukuje
    cyfry w parosekundowych odstępach -- bywa źle. Może nawet
    być tak, że ,,hasło straciło ważność''.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2014-10-17 13:07:33
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 543f9838$0$3167$6...@n...neostrada.pl

    > To raczej dużo.

    Bardzo dużo, jak ktoś jest przyzwyczajony do normalnego ping-owania to
    jest to rzecz wielce wk*iąca.