    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Do Trybuna i JF
    Date: Wed, 2 Aug 2023 00:22:29 +0200

    W dniu 1 sie 2023 o 15:46, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Innymi słowy -- pełzanie jest wynikiem poprawek LBS/WiFi,
    > co ukazuje choćby GNSS logger.

    Być może jednak niepełzanie jest wynikiem jakiegoś filtrowania?

    > -=-

    > Zaraz [lub za cztery razy?] sprawdzę, czy oby na pewno moje porno

    Raczej nadaje się...

    > nadaje się do oglądania -- ale i tak już jest gotowe na Jutubie...
    > Mam tu masę apek do nagrywania ekranu, ale jakoś albo nie panuję
    > nad apkami, albo nad ich formatami, albo coś jeszcze... Denerwuję
    > się, albowiem wczoraj zadzwonił do mnie Alior i zapytałA mnie
    > o me finansowe plany, na co dostałA odp., że w planach mam
    > rozwiązanie umowy z Alior Bankiem...

    Zrealizowałem mój życiowy plan finansowy...
    Ale ale... Smartfon zabrał matce cały jej limit w Velo
    jednym pociągnięciem... [ojciec płaci -- matka zyskuje
    10%, czyli ;) 100 pln, bo jest miesięczne ograniczenie
    do 100 pln; ja obsługuję...] Tedy być może warto matce
    dać kartę w Alior Banku? -- jeno na ów jeden, niepełny
    miesiąc... 1% karcianych wydatków to też coś...

    Mój SJP PWN nie zna słowa 'jeno'?! https://sjp.pl/jeno
    To oburzające!!! Słowo weszło do języka -- więc tam ma
    tkwić...

    To słownik kupiony kiedyś na CD. [ileż forsy straciłem
    na te płyty?! -- słowniki, encyklopedie, muzyka, filmy
    i mapy oraz inne płatne programy... nawet omyłkowo mam
    kilka gier -- choć nigdy w nie nie grałem... nie nie?]

    > Tedy trzeba plan ów zrealizować -- a już mam dzień poślizgu...

    > Nadto ojciec kupił sobie telefon -- więc trzeba uwolnić Inpostną
    > skrzyneczkę... Nie chciał zegarka -- tańszego, użyteczniejszego
    > itd... Mnie ten (chyba SG A23) nie przyda się... Jeśli ojciec
    > znudzi się -- może matka przygarnie, albo siostra, by (omyłkowo
    > rzecz jasna) utopić ów telefon w sedesie... ;) [czyli -- aby
    > uwolnić się od obsłużengo ciężaru]
    Testowanie GPS?...

    SG A23 widzi więcej satelitów niż mój, ale bez Galileo widzi mniej.
    Pierwsze złapanie pozycji dało mniejszy błąd teoretyczny w SG A23,
    lecz rzeczywisty -- zdecydowanie większy. RN9p pokazał mnie metr na
    północ ode mnie i ~2 metry na wschód, podczas gdy SG A23 pokazał to
    samo (prawie to samo -- leżały na stole zetknięte ze sobą) miejsce
    kilkanaście metrów na południe i ~4 metry na wschód... Tak też to
    pokazałem ojcu...

    Po jakimś czasie matce pokazałem coś innego. I teoretyczny błąd RN9p
    był nieco większy niż A23, i rzeczywisty był większy -- oba chybiły
    na południe kilkanaście metrów, ale RN9p chybił ~metr więcej niż A23.
    Na wschód oba chybiły ~2 metrów, ale RN9p nieco (niemal tyle samo)
    więcej niż A23... [dobrze, że ojciec tego nie widział]

    -=-

    Właśnie zaspokoiłem swą ciekawość -- RN9p jest aktualizowany.

    https://www.gsmmaniak.pl/1400547/xiaomi-miui-aktuali
    zacje-pobrac-jak-przyspieszyc-poradnik/

    Nie wiem, co mam, albowiem mój teraz jest podczepiony do ściany...
    W ~3 godziny rozładował się do ~25% -- filmowaniem ww. pornoli itp...
    Przez kolejne godziny -- prawie nic nie ubyło... (75% od ~13h do ~16h;
    od ~16h do 22H praktycznie nie ubyło %%%...)

    -=-

    Zegarek nie jest wielozadaniowy -- przykładowo po włączeniu minutnika
    nie można sprawdzić ciśnienia czy tętna. Takoż z treningiem itd... Niby
    telefonem można odpalić telefoniczny trening, ale niekoniecznie wówczas
    zegarek załapie... Usiłuję to ustawić fuksem -- zajmuję czymś (choćby
    tarczami) zegarek, połączonym via BT telefonem odpalam trening,
    wyłączam w telefonie BT... Na razie za wcześnie na wyniki...

    -=-

    Odblokowanie telefonu zegarkiem? -- tak, ale telefon musi już świecić.
    (tyle tylko, że nie trzeba wklepywać PINu, kreślić zygzaka czy macać
    palcem bądź gapić się w kamerę)

    W zegarku jest teraz (niemal północ) 87%, ale po przebudzeniu (około
    13h) było już tylko 93%... Czyli przez cały dzień (mniej niż pół doby)
    ubyło 6%, w tym na godzinę był ustawiony minutnik, trochę macałem tętno,
    ciśnienie itd...

    Zegarek (co do zasady) ładuję dwa razy na dobę -- podczas brania
    prysznica. Może kiedyś wezmę prysznic z zegarkiem na ręce, coby
    zobaczyć, jak skoczy tętno... Może wejdę do wanny z gorącą wodą?...
    [wówczas serduszko łomocze jak oszalałe a tętno można zmierzyć na
    oko ;) -- bo to i owo na ciele wyraźnie tętni... mam zdecydowanie
    zdrowe serce!!! nie mam nadmiaru złego cholesterolu, nie mam
    cukrzycy, nie mam zatorów żylno-tętniczych... na to wszystko
    ponoć trzeba ciężko pracować -- pić wódę, palić fajki, nie
    włóczyć się... byłem zbyt leniwy -- więc nie mam...]

    -=-

    Ogólnie RN9p podoba się mi bardziej niż SG A23 -- jest zdecydowanie
    użyteczniejszy, łatwiejszy w obsłudze, tańszy, miał fabryczną folię
    na ekranie i (słabe, ale jednak) etui na pleckach... Jest cięższy
    (w gramach bodajże RN9p 238 vs SG A23 197) i grubszy... Oba mają
    IPS a na nim GG5, 64 GB ,,dysku'', ale RN9p ma 6GB RAMu a SG A23
    ma tylko 4 GB (może 4 GiB?) RAMu. Oba mają tackę na dwie SIMki
    i niehybrydową kartę mikroSD. A23 nie ma ładowarki (RN9p ma
    szybką -- być może ze dwa razy użyłem) i ma przewód z dwiema
    końcówkami/wtyczkami USB-C. (podczepiony pod laptop daje się
    czytać laptopem, ale nie ładuje się -- być może laptopowe
    gniazdo USB-C jest zepsute)

    SG A23 przybył naładowany w 58% i został naładowany do pełna
    niskim (może 1A?) prądem, zwykłą ładowarką...

    Czytnik palców ma w włączniku -- tak samo RN9p.
    NFC jest, ale nie testowałem.
    BT chyba ;) też jest...

    -=-

    Sobie bym ZDECYDOWANIE nie kupił SG A23 -- choć jest tutaj 5G
    (której to łączności RN9p nie ma) i Galileo... Nie dostrzegam
    w A23 ,,drugiej przestrzeni''; nie wiem, jak: ustawić ciemny
    motyw wybranym aplikacjom; sklonować aplikację; podzielić
    ekran na dwa czy trzy okienka...

    W RN9p te ustawki są drastycznie łatwe!!!

    -=-

    Przed kilkoma dniami Ukraińcy podjechali pod Linię Surowikina...
    Rosjanie użyli do nalotów lotnictwa -- chyba robią już bokami...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s