  • 1. Data: 2011-04-03 14:34:33
    Temat: Re: Dmucha, kiedy nie powinno
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-03 14:17, JaromirD pisze:
    > Od jakiegoś czasu nawet przy wyłączonym nadmuchu, z nawiewników leci silny
    > strumień powietrza. Nie jest to delikatny zefirek, lecz dość silny wiaterek.
    > Mogę oczywiście zamknąć nawiewniki ale po pierwsze - tylko boczne (w tych na
    > środku deski rozdzielczej mogę regulować jedynie kierunek nawiewu), a po
    > drugie wydaje mi się, że kiedyś tak nie było. Jedyna zmiana, jaką kojarzę,
    > to wymiana filtra kabinowego. A może mi się źle wydaje i tak ma być?
    > Samochód, to honda CR-V I.

    Dmucha w czasie jazdy, tym mocniej im szybciej jedziesz?
    Jak tak, to źle umieszczony filtr kabinowy może być powodem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 2. Data: 2011-04-03 16:03:03
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 03-04-2011 15:35, JaromirD pisze:
    > Będę musiał sprawdzić. A na czym to złe umieszczenie mogłoby polegać? Bo z
    > instrukcji serwisowej wynika, że jest to coś w rodzaju kastety, do której
    > wkłada się filtr. Raczej nie ma możliwości złego włożenia kasety.

    Ale filtr może być założony przeciwnie do kierunku przepływu powietrza
    (air flow i strzałka w stronę nawiewów) albo filtr może nie obejmować
    całkowicie ramki zostawiając prześwity.

    --
    .B:artek.