eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDłuższa wyprawa - jak się przygotować? › Re: Dłuższa wyprawa - jak się przygotować?
  • Data: 2010-10-28 11:21:31
    Temat: Re: Dłuższa wyprawa - jak się przygotować?
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:iabgts$1kb$1@news.onet.pl...
    > Dnia 28.10.2010 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał/a:
    >>
    >> Ponawiam pytanie o buty: lepiej drogie goretexowe, czy bez membrany 2x
    >> tańsze, ale dodatkowo ochraniacze przeciwdeszczowe. W końcu 90% czasu
    >> jeździ
    >> się w ładną pogodę (znaczy ja tak jeżdżę) i membrana może pogorszyć
    >> komfort.
    >>
    > Sam preferuję, buty z gore, nie są specjalnie "gorące" a ochraniacze są
    > delikatnie mówiąc upierdliwe w użyciu. Za to spodnie bez membrany, wożę
    > i zakładam takie przeciwdeszczowe, bo mokre gacie są mokre i nawet jak
    > tylko z wierzchu to i tak są mokre. Zresztą i tak zawsze puszczą na dupie.
    > Spodni przeciwdeszczowych warto poszukać wygodnych do zakładania, długi
    > suwak/rzep w nogawce. Co najmniej 2 pary rękawic. Kurtka z membraną, bo
    > nie sprawia takiego dyskomfortu jak mokre gacie. Wtedy jak masz dosyć
    > i siadasz w knajpce przy stacji na kawę, popatrzeć jak pada, to trzeba
    > tylko sprawdzić, czy na tym miejscu nie siedział niedawno jakiś
    > motocyklista w mokrych gaciach.

    W kwestii ciuchow zdecydowanie popieram to co powyzej i robie dokladnie tak
    samo jak kakmar (w tym roku caly powrot do domu to byl nieustajacy deszcz na
    polnocy Wloch, Szwajcaria i Niemcy i twierdze nadal ze to dobra kombinacja).
    Olalbym natomiast sugestie z kanistrami, butelkami, linkami itp. - chyba ze
    masz mocno stare moto albo jedziesz np. do Afryki.
    Mam za soba kilka dlugich tras po Europie (wszystkie w pojedynke) i nigdy
    nie mialem problemu z zakupem paliwa, wody do picia, oleju itp.
    Z zasady nie zabieram wielu narzedzi (mam tylko na wszelki wypadek: male
    kombinerki, wkrteak -/x, probnik z zarowka 12v, i malutki zestaw kl.
    nasadowych 8,10,13,14,17 oraz bezpiecznik, kawalek przewodu, kilka
    plastikowych tryktrykow i kawalek tasmy izolacyjnej - wszystko miesci sie w
    malym plaskim plastikowym pudeleczku i ma swoje miejsce na dole w sakwie).
    Przy zalozeniu ze wspolczesne silniki sa trwale powiazane z elektornika i
    tak nic samemu nie zrobie. Mozesz tylko wydrukowac sobie w domu liste nr tel
    ASO twojej marki ktore bede w okolicach zeby nie szukac jak cos ci padnie na
    trasie.
    Dobra wskazowka jest zabranie klamek h+s (ja tez tak robie). Przydac sie
    poza tym moga: dodatkowa guma (pajak), zamkniecie do motocykla, kolki do
    opon, latarka i inne ogolnie znane akcesoria. Generalnie nie przesadzal bym
    z zabieraniem rzeczy bo pozniej wozi sie je ze soba, a w zasadzie wszystko
    mozna kupic na miejscu.

    Erg

    Erg


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: