eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDlugowiecznosc - ilosc cykli ladowania - baterii w smartfonach ?Re: Dlugowiecznosc - ilosc cykli ladowania - baterii w smartfonach ?
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dlugowiecznosc - ilosc cykli ladowania - baterii w smartfonach ?
    Date: Fri, 16 Aug 2013 19:22:57 -0500

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:369f04d4-0531-4e1d-9282-5d2e31181760@googlegrou
    ps.com...

    > Ja widze dwa.
    >
    > 1. serwis wysylkowy - dwa na Polske) Lg ma kiepska opinie (podmiany czesci
    > itp)

    Słuchasz za dużo plotek od ludzi, którzy nie wiedzą za bardzo co mówią.
    Rzucają oskarżeniami bez pokrycia...
    Wymiana baterii to dla serwisu 5 minut - nie opłaca się grzebać w telefonie
    zbyt wiele, zbyt długo. Serwisant ma dostęp do tanich (w hurtowych cenach)
    nowych części - po co mu Twoje stare, 2-2.5 letnie części które jeszcze musi
    się fatygować aby je wymontować z Twojego telefonu i włożyć jakieś stare?
    Robota taka to czas, coś się po drodze może spie... po co tak kombinować?
    Nie słuchaj plotek.

    Z drugiej strony jak im nie ufasz, to zamów nową baterię akumulatorów
    i wymień ją sobie samemu w domu. Jak znasz dokładny numer/model
    telefonu to napewno znajdziesz dokładną instrukcję wymiany w sieci.
    Ja do iPhone4 znalazłem i robota to pięć minut, nie dłużej.

    > 2. telefon o ktorym mysle korzysta z najmniejszej wersji sim - bodajze
    > nano.Nie mam innego aparatu na takie karty na czas realizacji wymiany.
    > Nie wiem, czy uda sie jakos uruchomic karte w innym aparacie.

    To jest ten sam sim, ten sam chip, te same kontakty.
    Po prostu plastik znowu przycięty.

    Po zniszczeniu swojego iPhone5 przełożyłem z niego kartę SIM nano
    do iPhone4 który chce SIMa mini po prostu przyklejając trochę papieru
    z tyłu karty aby ją nieco zwiększyć. Telefon działa bez problemów z takim
    SIMem.

    > No ale czas leci i za te kilka lat sytuacja moze wygladac inaczej
    > - najwazniejsze, ze technicznie wymiana powinna byc mozliwa.

    I na 100% jest.
    Wymiana ekranu LCD czy wibratora jest to baterii nie można?
    No daj spokój... nie takie rzeczy ludzie muszą wymieniać bo im
    się po gwarancji coś schrzaniło.