eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDlugowiecznosc - ilosc cykli ladowania - baterii w smartfonach ? › Re: Dlugowiecznosc - ilosc cykli ladowania - baterii w smartfonach ?
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dlugowiecznosc - ilosc cykli ladowania - baterii w smartfonach ?
    Date: Tue, 13 Aug 2013 18:03:32 -0500

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:40ae8b64-f120-4608-8029-fec4b237632b@googlegrou
    ps.com...
    > Po ilu przecietnie cyklach ladowania spadaja dostrzegalnie parametry
    > baterii, jej pojemnosc czy zwiekszenie szybkosci rozladowywania?

    To zalezy czy to jest Twój pierwszy smartfon czy nastepne :-)))
    Jak pierwszy to na poczatku bateria wytrzymuje bardzo krótko,
    a potem coraz dluzej, jak Ci sie zabawka juz znudzi...
    Potem, gdy juz poznasz do czego tak naprawde sluzy smartfon
    to znowu zuzycie baterii Ci sie zwieksza...
    Ja mam iPhone4 juz jakies 3 lata (tak na oko) i bateria trzyma dalej
    jak trzymala... nie narzekam.

    > Pytam w kontekscie niektorych nierozbieralnych modeli (np. LG G2 ),
    > ktore moga sie niezestarzec technicznie przez (jak zakladam) 4-5 lat,
    > natomiast czy dlugosc zycia baterii zapewnilaby poprawne
    > funkcjonowanie przez ten okres?

    Robisz blad zakladajac ze jesli smartfon nie ma klapki otwieralnej
    przez uzytkownika to nie mozna mu wymienic akumulatora... mozna.
    I czesto jest to latwiejsze i tansze niz sie komus moze wydawac.