  • Data: 2014-01-17 16:52:06
    Temat: Re: Długoterminowy wynajem samochodów
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-17 16:35, ToMasz pisze:
    > O ile wiem, tam jakiekolwiek oszczędności są tylko dzieki temu że można
    > korzystniej rozliczać podatki. znaczy odliczać vat...
    > Z drugiej strony, moja matka dawno temu wzięła auto w leasing, na tak
    > dziwnych warunkach że po 3 latach taniej było zrezygnować z leasingu,
    > oddać auto i kupić takie samo w autokomisie.
    > Takie coś też możesz traktować jako długotrwały wynajem

    Pewnie piszesz o normalnym leasingu lub wynajmie gdzie koszt miesięczny
    zaczynał się od 1500 zł. Wtedy wszystko by się zgadzało.
    Nowością jest koszt 600-700 zł oczywiście pod warunkiem przebiegu do 20
    tys. rocznie. Może bankowi z badań wyszło że jest nisza i da się coś w
    ten sposób zarobić. Mam tylko nadzieję że nie skończy się to na drobnych
    druczkach jak to zwykle z bankami bywa :-)