eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Długo oczekiwany fotoradarRe: Długo oczekiwany fotoradar
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-2.ams.xs
    news.nl!xlned.com!feeder1.xlned.com!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed4.news.xs4all.nl
    !xs4all!news.stack.nl!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-e
    xc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED
    !not-for-mail
    Date: Sat, 01 Dec 2012 02:52:47 +0100
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Reply-To: d...@n...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20120909 Firefox/15.0.1
    SeaMonkey/2.12.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Subject: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    References: <50b7469a$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <n681y9fe8nbw$.1kla2z2xottcm.dlg@40tude.net>
    <9...@p...pl.invalid>
    <k98enl$brl$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <k98fvq$d1m$1@node2.news.atman.pl>
    <c1.01.3YCDCq$1QV@mike.oldfield.org.pl>
    <k98q3a$mp3$1@node2.news.atman.pl> <k99se9$j02$5@dont-email.me>
    <k99vjh$9ev$1@node1.news.atman.pl> <k9a33j$oq1$10@dont-email.me>
    <k9a7m0$ce$1@node2.news.atman.pl> <k9a80t$caa$2@dont-email.me>
    <k9aik0$b2n$1@node2.news.atman.pl> <k9aiud$juq$3@dont-email.me>
    <k9akat$cnt$1@node2.news.atman.pl> <k9aoo0$l9p$1@dont-email.me>
    <50b8ef06$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
    <7joh3e5bo67$.1xcnecfaf59pu.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <7joh3e5bo67$.1xcnecfaf59pu.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 26
    Message-ID: <50b962fb$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.188.120
    X-Trace: 1354326779 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26708 83.6.188.120:11718
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2474498 pl.pregierz:2044711
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Fri, 30 Nov 2012 18:38:02 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):
    >> I koncentruje wytwarzanie energii umożliwiając zastosowanie
    >> zaawansowanych systemów oczyszczania spalin. Współczesna elektrownia
    >> cieplna emituje w zasadzie wodę i dwutlenek węgla - nie emituje
    >> zauważalnych ilości pyłów, dwutlenku siarki, tlenku azotu - silniki
    >> trakcyjne niestety tak dobrze nie mają czyszczonych spalin.
    >
    > Normy euro coraz ostrzejsze, a siarki w paliwie juz ppm ..

    Nadal - duża, mocno profesjonalna i ciągle nadzorowana przez ludzi
    pracujących na trzy zmiany instalacja oczyszczania spalin będzie dawała
    lepszą czystość jak głupi katalizator dyskwalifikowany raz na pięć lat.

    A tlenki azotu w ogóle nie zależą od składu paliwa - a jedynie od
    warunków spalania.

    --
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: