  • Data: 2016-06-16 10:48:15
    Temat: Re: Dławik do PT4115 - parametry
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 14.06.2016 um 19:57 schrieb Irokez:
> [...]
    > pozostałe, więc pójdzie lawinowo.
    >
    > Dioda 1W, prąd około 300mA, zasilacz 30V pozwala mi zasilić 7 sztuk w
    > szeregu za pomocą taniego i prostego PT4115 (fajny bo mogę jasność
    > regulować). Wyjdzie mi 10 pakietów.
    > Dalej - dławik według tabeli powiedzmy 68uH. Sugerowany jest MSS1038-683
    > (68uH, DCR=213 mOhms, Isat=1.6A).
    >
    > Do sedna. Dławik rozmiarów 10x10x4mm. PT4115 potrafi według dokumentacji
    > działać do 1MHz.
    >
    > Czy jeśli kupię od chińczyka takiej budowy dławik wymiarów 10x10x3 czy
    > też większy 12x12x7 duże jest prawdopodobieństwo, że to nie będzie działać?
    er-inductor-68UH-RH127-Test-Freq-1KHz-DCR-max-0-14-o
    hm-IDC-max/1966538_32651836976.html

    > Czym w moim przypadku różnią się cewki otwarte tego typu:
    > http://pl.aliexpress.com/store/product/20PCS-smd-Pow
    er-inductor-68UH-CD75-Test-Freq-2-52MHz-DCR-max-0-28
    -ohm-IDC/1966538_32651149357.html

    Ja mam dławiki fi7mm i 10x10, wszystko od żółtych przyjaciół. Działa bez
    problemu. Zrobiłem kilka lampek, do kwiatków i do mikroskopu. Ta przy
    mikroskopie działa już od roku praktycznie codziennie. Cewek otwartych
    bym nie brał, sieją za dużo. Nie zapomnij dać kondensatorów
    elektrolitycznych (lub ceramicznych o dużej pojemności) blisko PT4115,
    bez nich nie działa. Na początek się tak naciąłem myśląc, że jak mam
    zasilacz stabilizowany z C na wyjściu, to będzie ok. 50cm kabla to za
    dużo było.

    Waldek