  • Data: 2013-05-18 09:38:58
    Temat: Re: Dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 May 2013 03:37:08 +0200, Olkotek napisał(a):

    > To nie jest dyskusyjne,
    > Jak zobaczy pustą drogę to wyprzedza, a nie "nabiera zamiaru".
    > Zamiar miał wcześniej, tylko czekał na pustą drogę.

    Czyli np widze z naprzeciwka blisko ciezarowke, migam, bo zaraz po
    niej mam zamiar, mijam ja, za nia widze nastepna w sredniej
    odleglosci, wylaczam migacz, bo co prawda nadal mam zamiar, ale przez
    najblizszych pare sekund nie. ona sie zbliza, to ja wlaczam, bo zaraz
    jak minie mam zamiar itd.

    Bo inaczej ktos z tylu klnie - ten dziadyga w maluchu niby chce
    wyprzedzac, ale boi sie, miga, nie wiadomo co sygnalizuje, a ja bym go
    juz dziesiec razy wyprzedzil.

    No nie, tylko raz, po nim dochodzimy do wniosku ze kapelusz jeden
    zapomnial migacza wylaczyc :-)

    Zreszta w obu wersjac przeszkadza tak samo :-)

    J.