  • Data: 2013-05-16 13:26:37
    Temat: Re: Dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-16 12:37, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2013-05-16 11:16, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Nie sądzę - zareagowali raczej na utyskiwania redaktorów gazetek, którzy
    > polubili krytykowanie tego rozwiązania.

    Tak naprawdę nie zauważyłem specjalnego utyskiwania redaktorów gazetek
    akurat na to rozwiązanie - utyskują sobie na różne rozwiązania, taka
    ich rola. Niestety utyskują również użytkownicy i ich potrafię
    zrozumieć :)

    > Teraz tak lubią sobie napisać o ilości przycisków na panelu radia - tez
    > bez sensu :)

    Mirek - przyciski radia to nie kierunkowskazy. To już bardziej
    sygnał dźwiękowy, ale tego się rzadko używa.