-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?
Date: Thu, 16 May 2013 11:16:40 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <kn285u$t0o$1@node2.news.atman.pl>
References: <51940a5e$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<3...@g...com>
<kn221n$g3q$1@dont-email.me> <kn22ng$9mk$1@node1.news.atman.pl>
<51949487$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1368695806 29720 159.253.247.138 (16 May 2013 09:16:46
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 16 May 2013 09:16:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <51949487$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2492275
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-05-16 10:10, Ryba pisze:
> W dniu 2013-05-16 09:43, Artur Maśląg pisze:
>> Nie wnikając w dorabianie golfiarskich ideologii, to nie spotkałem się
>> z mechanizmem, który by nie 'trzymał' dźwigni - chyba, że jest zepsuty.
>> Różnie natomiast są skonstruowane mechanizmy 'chwilowej sygnalizacji'
>> (że tak to określę) - lekkie puknięcie w dźwignię może wyzwolić parę
>> impulsów, lekkie trzymanie (przed zatrzaskiem) może uruchomić
>> kierunkowskazy tak długo, póki nie puścimy itd.
>
> Widać nigdy nie jeździłeś oplami :)
Jeździłem, ale tutaj również nie trzeba trzymać dźwigni by
kierunkowskaz działał ciągle - wraca tylko na swoje miejsce
i trzeba ją 'pacnąć' ponownie, by wyłączyć kierunkowskaz
(jeżeli chcemy sami go wyłączyć), stąd też określenie 'trzymał'.
> Ludzie narzekają, a ja jestem bardzo zadowolony z takiego rozwiązania.
Mi się średnio podoba, ale nie o gustach tutaj dyskutujemy ;)
Sam Opel chyba też ostatnio stwierdził, że klienci 'zadowoleni'
z tego rozwiązania są w mniejszości ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 16.05.13 11:17 Artur Maśląg
- 16.05.13 11:20 Andrzej Zbierzchowski
- 16.05.13 11:29 Jacek Maciejewski
- 16.05.13 11:30 Robbo
- 16.05.13 11:52 Franc
- 16.05.13 12:28 perio
- 16.05.13 12:37 Artur Maśląg
- 16.05.13 12:37 Mirek Ptak
- 16.05.13 12:38 Artur Maśląg
- 16.05.13 12:48 Lewis
- 16.05.13 12:50 Lewis
- 16.05.13 13:01 J.F
- 16.05.13 13:15 Artur Maśląg
- 16.05.13 13:16 Artur Maśląg
- 16.05.13 13:17 PJ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-10-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=