  • Data: 2013-05-16 09:36:12
    Temat: Re: Dlaczego wielu kierowców nie używa kierunkowskazów?
    Od: ZIWK <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-16 08:18, Marcin Kiciński pisze:
    > Zaintrygowałeś mnie :)
    > Co to są "zatrzaskowe migacze"? Czym się różnią od "tradycyjnej wajchy" w Golfie?
    Czy ten Passat jest zepsuty?

    > Sory za ciekawość, ale tak się składa, że nigdy nie siedziałem za kierownicą
    Ducato, ani żadnego VW ;)
    Po prostu w Ducato (marny włoski wyrób) - działają tak, jak powinny i,
    to robią we wszystkich NORMALNYCH i sprawnych autach - czyli dźwigienka
    zaskakuje i do powrotnego kręcenia kierownicą kierunkowskazy działają
    bez angażowania kierowcy.

    Ale jak można widać wg. niektórych to źle - w dźwignię trzeba trzymać...

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\