  • 21. Data: 2013-08-11 18:00:04
    Temat: Re: Dlaczego większość na tej grupie toleruje trolla?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 11 Aug 2013 11:39:37 +0000 (UTC), Edek
    <e...@g...com> wrote:

    >Szarym od mżawki świtem Sat, 10 Aug 2013 12:22:41 -0500, A.L. wyrzucił
    >pustą ćwiartkę i oznajmił:

    >Wylazł mi nie wiadomo dlaczego z KFa - muszę dopisać resztę nicków
    >chyba - i od razu widzę wyzwiska, smrody i generalnie muł taki,
    >że przykro się czyta grupę. Mentalny gimbus, który poucza wszystkich
    >co ma sens a co nie - niech spada na comp.lang.c i tam nadaje
    >(niestety wrócił dość szybko).
    >
    >Już się poprawiam, obiecuję. Ale nie wyciągajcie go z KFa.

    Poki co, to ty go wyciagasz z KFa. Nie wyciagaj. A co inni robie -
    robai co chca. I beda robic. Mozesz ich wsadzic do KFa. KF to jedyna
    twoja wolnosc i mozliwosc wyboru na usenecie

    A.L.

  • 22. Data: 2013-08-11 18:05:55
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2013-08-11, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Poki co, to ty go wyciagasz z KFa. Nie wyciagaj. A co inni robie -
    > robai co chca. I beda robic. Mozesz ich wsadzic do KFa. KF to jedyna
    > twoja wolnosc i mozliwosc wyboru na usenecie

    Trochę szkoda że firowe posty nie mają wyróżniającego się Message-ID, bo
    by można filtrować cudze odpowiedzi na jego posty po nagłówku
    References.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 23. Data: 2013-08-11 18:06:55
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2013-08-11, Edek <e...@g...com> wrote:
    > Wylazł mi nie wiadomo dlaczego z KFa - muszę dopisać resztę nicków
    > chyba - i od razu widzę wyzwiska, smrody i generalnie muł taki,
    > że przykro się czyta grupę.

    Mogę dostarczyć listę regexpów, których ja wobec niego używam. Od dawna
    mi sam nie wylazł.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 24. Data: 2013-08-11 20:54:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    > Szarym od mżawki świtem Sat, 10 Aug 2013 21:38:11 +0200, Ghost wyrzucił
    > pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Jasne, że mi nic do tego. Tylko wyrażam swoją opinię. Podobnie jak ty.

    Niezupelnie, twoj post jest forma nacisku, moj probuje ci przywrocic kontakt
    z rzeczywistoscia.

  • 25. Data: 2013-08-11 21:13:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >W dniu 2013-08-11 08:49, firr pisze:

    > Nie mam czasu i ochoty wnikać, czy jesteś trollem,
    > ale dość często jak taki się zachowujesz.

    To mozna powiedziec o 95% uczestnikach co bardziej krewkich dyskusji.

    > Jeśli nie jest to celowe działanie, to zastanów
    > się, dlaczego większość ma takie wrażenie.

    Ja nie mam tego wrazenia.

  • 26. Data: 2013-08-12 08:10:46
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 sierpnia 2013 20:54:43 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości

    > Niezupelnie, twoj post jest forma nacisku, moj probuje ci przywrocic kontakt
    >
    > z rzeczywistoscia.

    hehe - oczywiscie, tak jak wspominalem uzytkownik
    edek jest to niedorozwój ktory sie do mnie klei tj lazi za mną i produkuje teksty mw
    takiej jakosci cytat:

    "Jak dla mnie, tak dla podsumowania, jesteś nadętym błaznem udającym nadętego błazna,
    co ci nawewt bardzo naturalnie wychodzi. Trzymaj się w swoim światku, bo jak z niego
    wyjdziesz to ci powietrze zacznie uchodzić, przyspawaj się ryjkiem choćbyś miał na
    grupie strzelać z doopy wielbłądziej kolejne śliskie kutafony."

    i to jest mniej wiecej dokladnie to co proponuje
    grupie nasz klejak.

    Ja dla odmiany trzymam sie tematów za nikim obleśnie nie łaże jak przyglupi piesek i
    nie uswiadamiam dresiarsko nikogo na sile (powodem jest to ze nie lubie zajmować sie
    nudziarzami i ich problemami) - mowilem juz nie raz
    jak chca sie dowalic to niech skopią swojego psa,
    (wczesniej moga nawet poudzielac mu dobrych rad i
    ponazywac go trollem )

    Grupa jest od rozmów merytorycznych. (jak mowilem
    sam akurat czaczalem ograniczac swoje odwiedziny
    tutaj, (i wcale nie ze wzgledu na dresiarstwo tylko wlasnie na brak merytoryki) nie
    do 0 ale prawdopodobnie wiekszosc tematów xD )

  • 27. Data: 2013-08-12 08:19:58
    Od: firr <p...@g...com>

    (ten humor zwiazany z cytatem oczywiscie miernej
    jakosci - jak wszystko zwiazane z dresiarnia, a
    chodzi nie o babranie sie w miernocie tylko o
    skupienie na czyms sensownym z programowania), bye-bye

  • 28. Data: 2013-08-12 09:07:29
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    firr <p...@g...com> wrote:

    > w sumie powoduje ze zaczalem przenoszenie na inne
    > grupy gdzie tego merytorycznego sensu mozna jednak
    > czasem wiecej uswiadczyc niz tutaj

    To idź, poziom się podniesie i tu i tam.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 29. Data: 2013-08-12 12:34:30
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Sun, 11 Aug 2013 23:10:46 -0700, firr wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

> [...]
    miał na grupie strzelać z doopy wielbłądziej kolejne śliskie kutafony."

    > i to jest mniej wiecej dokladnie to co proponuje

    Posłuchaj innych i zmień forum

> [...]
    > jak chca sie dowalic to niech skopią swojego psa,
    > (wczesniej moga nawet poudzielac mu dobrych rad i

    Mógłbym ci zacytować masę twoich obleśnych, śmierdzących,
    niedorobionych postów.

> [...]
    > tutaj, (i wcale nie ze wzgledu na dresiarstwo tylko wlasnie na brak merytoryki) nie
    do 0 ale prawdopodobnie wiekszosc tematów xD )

    Merytorykę to ty widziałeś na obrazkach. Wiesz jak wygląda, ale niewiele
    rozumiesz.

    --
    Edek

  • 30. Data: 2013-08-12 12:41:18
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Sun, 11 Aug 2013 20:54:43 +0200, Ghost wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości

    > Niezupelnie, twoj post jest forma nacisku, moj probuje ci przywrocic kontakt
    > z rzeczywistoscia.

    Dzięki, ale TAKĄ rzeczywistością się brzydzę. Jak będziesz trochę starszy -
    nie mówię tego złośliwie - załapiesz, że rzeczywistość i pojęcie o niej
    zależy od otoczenia. Na szczęście nie wszędzie jest tak szermiężnie
    jak w radiu maryja.

    --
    Edek