  • 41. Data: 2013-08-12 18:43:27
    Temat: Re: Dlaczego wi?kszo?? na tej grupie toleruje trolla?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 12 Aug 2013 15:27:05 +0000 (UTC), Edek
    <e...@g...com> wrote:

    >Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 09:35:38 -0500, A.L. wyrzucił
    >pustą ćwiartkę i oznajmił:

    >Zakrztusiłem się kawą, potem przeczytałem drugiego posta i mi mina
    >zrzedła, ale mam propozycję:
    >
    >wsadźmy się wszyscy nawzajem do KFów i będzie spokój. Przynajmniej
    >dla nas, za tych co jednak będą chcieli czytać nie odpowiadam ;)

    Bylem ciekaw co odpowiesz, wiec zawiesilam akcje. Niestety, nic nei
    rozumiesz. Wiec idzesz jednak do KF

    A.L.

  • 42. Data: 2013-08-12 18:45:40
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 12 Aug 2013 17:39:54 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości

    >Powiedzial do mnie AL po raz 1410.

    >No ja AL mam juz dawno :-) Ale to dla niego zadne wyroznienie, bo moj kaef
    >nie swieci pustkami.

    Niektorych wsadzam na miesiac. Ale ostatnio zainstalowalem sie na
    nowym komputerze i nie pzrenioslem agenta. Wiec niektorzy wydostali mi
    sie z KF. Juz naparwiam blad.

    To jest grupa o programowaniu a nie miejsce na pyskowki.

    A.L.

  • 43. Data: 2013-08-12 18:47:14
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 12 Aug 2013 17:46:18 +0200, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:

    >Ale czemu się dziwisz? Swoją 'akcją' zrobiłeś znacznie większy
    >burdel niż robił go fir i ubiłeś dobrze zapowiadający się
    >wątek (o książkach). A ostrzegaliśmy, że tak się stanie!
    >
    >pzdr
    >bartekltg

    Fir przynajmniej pisze na temat. Glupio bo glupio, ale na temat. A
    panowie krytykujacy fira zaczeli regularna pyskowke na zupelnie
    postronne tematy, zabijajac efektywnie calkiem interesujaca dyskusje
    na temat ksiazek.

    To jaj juz wole fira

    A.L.

  • 44. Data: 2013-08-12 18:59:40
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 11:43:27 -0500, A.L. wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Bylem ciekaw co odpowiesz, wiec zawiesilam akcje. Niestety, nic nei
    > rozumiesz. Wiec idzesz jednak do KF

    Tylko nie z firrem Gatekeeperem, ja za Keymastera nie będę robił,
    a Gozer mnie mało interesuje.

    Ja nigdy nic nie rozumiem, zwłaszcza nieoczekiwanych zmian płci.

    --
    Edek

  • 45. Data: 2013-08-12 19:02:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 11:43:27 -0500, A.L. wyrzucił
    > pustą ćwiartkę i oznajmił:

    Pfffff

    Nie mowielm?

  • 46. Data: 2013-08-12 19:03:35
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 17:46:18 +0200, bartekltg
    wyrzucił pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Ale czemu się dziwisz? Swoją 'akcją' zrobiłeś znacznie większy
    > burdel niż robił go fir i ubiłeś dobrze zapowiadający się
    > wątek (o książkach). A ostrzegaliśmy, że tak się stanie!

    Wątek i tak by zdechł, a książek nie lubię bo tam jest Czyste Zło na
    stronach, znacznie gorsze niż w Gumisiach.

    Dziwię się, że Ghost trafił do KFa. Już chyba faktycznie tracę kontakt.

    --
    Edek

  • 47. Data: 2013-08-12 19:06:05
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 12 Aug 2013 19:02:06 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Edek" <e...@g...com> napisał w wiadomości

    >Pfffff

    >Nie mowielm?

    No wlasnie. Zrobione

    A.L.

  • 48. Data: 2013-08-12 19:06:27
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Zrobione.

    A.L.

  • 49. Data: 2013-08-12 19:16:03
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Mon, 12 Aug 2013 12:06:27 -0500, A.L. wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Zrobione.

    Naprawdę dobrze wyszło, ale w które mańke i jak było oryginalnie że tak
    powiem?

    --
    Edek

  • 50. Data: 2013-08-12 19:19:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > stronach, znacznie gorsze niż w Gumisiach.
    >
    > Dziwię się, że Ghost trafił do KFa. Już chyba faktycznie tracę kontakt.

    Ale Ghost tam trafil 1410 razy*, wiec wiesz, szacunek sie nalezy.

    *oczywiscie mowa o jednym i tym samym kfie