-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego w muscle cars nie stosuje się 4WD?
Date: Thu, 22 Nov 2018 21:13:14 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <pt72ku$3eh$1@node2.news.atman.pl>
References: <pss6oi$p3i$1@node1.news.atman.pl>
<fh25jg2dgkrh$.11vnkdwuv1d4v.dlg@40tude.net>
<psvbb7$r1a$1@node1.news.atman.pl>
<9h36xdkwvdjq.1k8aj8mrehubl$.dlg@40tude.net>
<pt4eku$mmr$1@node2.news.atman.pl>
<kugg96po7jwd$.w32pg4zq8dhn$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1542917598 3537 89.70.94.204 (22 Nov 2018 20:13:18 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Nov 2018 20:13:18 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.1
In-Reply-To: <kugg96po7jwd$.w32pg4zq8dhn$.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644437
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-11-22 o 18:45, Tomasz Pyra pisze:
> Z wyłączoną elektroniką nie da się
>> jeździć bez nieustannego skupiania się nad gazem. Wyprzedzanie z duszą
>> na ramieniu...
>
> Ale to jest jakiś problem żeby wcisnąć gaz mniej? W sposób odpowiedni do
> przyczepności?
> Wyprzedzać trzeba z gazem w podłodze?
Komentuję jedynie Twoją tezę:
"Ktoś każe wciskać gaz do dechy w warunkach słabej przyczepności?"
Nawet bardzo dobra przyczepność z takim napędem daje efekt taki jakby
jeździło się autem do trenowania poślizgów (z małymi kółkami z tyłu).
> Wybacz, ale nie potrafię zrozumieć jak można mieć problem z tym że
> "samochód jest za mocny".
Syty głodnego nie zrozumie :-) Nie mam umiejętności rajdowcy by czuć się
swobodnie w cywilnym aucie o potężnej mocy i napędzie na tylną oś.
Zauważ, że np. Merc w swojej standardowej ofercie daje chyba wyłącznie
4matc'a do najmocniejszych modeli z jakiegoś powodu. Zapewne nie tylko
ja miałem taką potrzebę.
Wiem, że elektronika cuda potrafi zdziałać. Osobiście nie mam zdania,
ale gdy jeździłem po torze lodowym z instruktorem (kiedyś pisaliśmy o
tym), to zwrócił on moją uwagę na to, że zupełnie inaczej elektronika
zachowuje się przy 4matic'ach. Łatwiej daje się opanować poślizgi.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=