eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego w muscle cars nie stosuje się 4WD?Re: Dlaczego w muscle cars nie stosuje się 4WD?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Dlaczego w muscle cars nie stosuje się 4WD?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <pss6oi$p3i$1@node1.news.atman.pl>
    <fh25jg2dgkrh$.11vnkdwuv1d4v.dlg@40tude.net>
    <psvbb7$r1a$1@node1.news.atman.pl>
    <9h36xdkwvdjq.1k8aj8mrehubl$.dlg@40tude.net>
    <pt4eku$mmr$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Thu, 22 Nov 2018 18:45:46 +0100
    Message-ID: <kugg96po7jwd$.w32pg4zq8dhn$.dlg@40tude.net>
    Lines: 38
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.51.247
    X-Trace: 1542908750 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 497 89.64.51.247:36407
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2531
    X-Received-Body-CRC: 709376051
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644425
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Nov 2018 21:19:39 +0100, Marek S napisał(a):

    > W dniu 2018-11-21 o 01:33, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Ale co ma do tego moc?
    >> Ktoś każe wciskać gaz do dechy w warunkach słabej przyczepności?
    >
    > Jeździłeś autem cywilnym, powiedzmy rzędu 500KM z napędem na 1 oś? Ja
    > miałem okazję jakąś nie najnowszą Corvettą. Przy idealnych warunkach
    > (lato i suchy asfalt), przy prędkości rzędu 50km/h i gazie do połowy,
    > auto tańczy we wszystkie strony. Z wyłączoną elektroniką nie da się
    > jeździć bez nieustannego skupiania się nad gazem. Wyprzedzanie z duszą
    > na ramieniu...

    Ale to jest jakiś problem żeby wcisnąć gaz mniej? W sposób odpowiedni do
    przyczepności?
    Wyprzedzać trzeba z gazem w podłodze?

    Wybacz, ale nie potrafię zrozumieć jak można mieć problem z tym że
    "samochód jest za mocny".

    Jeśli taką Corvettą, czy obojętnie czym, ruszasz spod świateł i przed tobą
    rusza niespiesznie 126p, to da się jechać za nim, czy jest to niemożliwe i
    musi dojść do zderzenia?

    Bo różnymi samochodami jeździłem (akurat tą Corvettą pewnie nie) i w każdym
    z nich była możliwość przyspieszania dowolnie powoli, a nawet jazdy ze
    stałą prędkością.
    Czyli była możliwość korzystania z dowolnie małej części mocy.



    > Aż tam... bym powiedział. To praktycznie 100% sytuacji. Frog ma inne
    > standardy jeżdżenia cywilnym autem, ale jego nie biorę pod uwagę.

    W 100% sytuacji w "cywilnych warunkach" doświadczasz zjawiska w którym
    przyczepność samochodu napędzanego na jedną oś byłaby niewystarczająca?
    Mamy chyba jakieś bardzo inne pojęcie o "cywilnych warunkach".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: