-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Dlaczego w muscle cars nie stosuje się 4WD?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <pss6oi$p3i$1@node1.news.atman.pl>
<fh25jg2dgkrh$.11vnkdwuv1d4v.dlg@40tude.net>
<psvbb7$r1a$1@node1.news.atman.pl>
<9h36xdkwvdjq.1k8aj8mrehubl$.dlg@40tude.net>
<pt4eku$mmr$1@node2.news.atman.pl>
Date: Thu, 22 Nov 2018 18:45:46 +0100
Message-ID: <kugg96po7jwd$.w32pg4zq8dhn$.dlg@40tude.net>
Lines: 38
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.51.247
X-Trace: 1542908750 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 497 89.64.51.247:36407
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2531
X-Received-Body-CRC: 709376051
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644425
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 21 Nov 2018 21:19:39 +0100, Marek S napisał(a):
> W dniu 2018-11-21 o 01:33, Tomasz Pyra pisze:
>
>> Ale co ma do tego moc?
>> Ktoś każe wciskać gaz do dechy w warunkach słabej przyczepności?
>
> Jeździłeś autem cywilnym, powiedzmy rzędu 500KM z napędem na 1 oś? Ja
> miałem okazję jakąś nie najnowszą Corvettą. Przy idealnych warunkach
> (lato i suchy asfalt), przy prędkości rzędu 50km/h i gazie do połowy,
> auto tańczy we wszystkie strony. Z wyłączoną elektroniką nie da się
> jeździć bez nieustannego skupiania się nad gazem. Wyprzedzanie z duszą
> na ramieniu...
Ale to jest jakiś problem żeby wcisnąć gaz mniej? W sposób odpowiedni do
przyczepności?
Wyprzedzać trzeba z gazem w podłodze?
Wybacz, ale nie potrafię zrozumieć jak można mieć problem z tym że
"samochód jest za mocny".
Jeśli taką Corvettą, czy obojętnie czym, ruszasz spod świateł i przed tobą
rusza niespiesznie 126p, to da się jechać za nim, czy jest to niemożliwe i
musi dojść do zderzenia?
Bo różnymi samochodami jeździłem (akurat tą Corvettą pewnie nie) i w każdym
z nich była możliwość przyspieszania dowolnie powoli, a nawet jazdy ze
stałą prędkością.
Czyli była możliwość korzystania z dowolnie małej części mocy.
> Aż tam... bym powiedział. To praktycznie 100% sytuacji. Frog ma inne
> standardy jeżdżenia cywilnym autem, ale jego nie biorę pod uwagę.
W 100% sytuacji w "cywilnych warunkach" doświadczasz zjawiska w którym
przyczepność samochodu napędzanego na jedną oś byłaby niewystarczająca?
Mamy chyba jakieś bardzo inne pojęcie o "cywilnych warunkach".
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=