eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Dlaczego nienawidzę Orange
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 11. Data: 2013-06-17 12:20:39
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Rownie dobrze mozna liczyc od daty z faksu jak od pocztowego
    >> potwierdzenia odbioru.
    >Próbuj :-)

    Mi demobil zawsze odpowiadal, to nie mam co probowac.

    >> Ale koledze przeciez odpowiedzieli w terminie.
    >> Na pierwsza reklamacje.
    >> A powtornej reklamacji ustawa nie przewiduje i moze pan nam
    >> naskoczyc
    >> :-)

    >ja akurat widzę, że ni i że "musiał dzwonić", ale może czytamy różne
    >teksty
    >źródłowe ;-)

    No fakt, ale widac niecierpliwy byl, jakby poczekal, to moze by mu
    odpowiedzieli ... tak samo negatywnie.

    J.



  • 12. Data: 2013-06-17 14:33:25
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>> Rownie dobrze mozna liczyc od daty z faksu jak od pocztowego
    >>> potwierdzenia odbioru.
    >> Próbuj :-)
    >
    > Mi demobil zawsze odpowiadal, to nie mam co probowac.
    >

    Fakt, tam nigdy nie było problemów. Ale jest taki operator na "p", u
    którego giną pytania i reklamacje, są nieczytelne (szczególnie te składane
    w wewntrznym systemie), a odpowiedź i tak nie jest na temat.


  • 13. Data: 2013-06-17 18:04:10
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę O...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >
    > P.S. A ja pochwale T-mobile. Z konta zniknelo cos za duzo. Billing
    > pokazuje 120 minutowa rozmowe. Rozmowa taka wykluczona, ale
    > nierozlaczenie sie - prawdopodobne. Tylko ze rejestr telefonu odbiorcy
    > nie pokazuje nic takiego. W poczcie glosowej polaczenie z grubsza
    > pasujace jest - ale poczta rozlacza po minucie.
    > No w odpowiedzi na reklaacje t-mobile swego bledu co prawda nie
    > uznalo, ale "z uwagi na pierwszy raz reklamowania takiego zdarzenia,
    > kasujemy oplate za te rozmowe".

    A teraz wyobraźmy sobie, że abonentem jest ... mentalny biedak, którego z
    jego biedy nie stać na procesowanie się. Powiedzmy czyjaś mama czy tata w
    podeszłym wieku.


  • 14. Data: 2013-06-17 18:22:11
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę O...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >> P.S. A ja pochwale T-mobile. Z konta zniknelo cos za duzo. Billing
    >> pokazuje 120 minutowa rozmowe. Rozmowa taka wykluczona, ale
    >> nierozlaczenie sie - prawdopodobne. Tylko ze rejestr telefonu
    >> odbiorcy
    >> nie pokazuje nic takiego. W poczcie glosowej polaczenie z grubsza
    >> pasujace jest - ale poczta rozlacza po minucie.
    >> No w odpowiedzi na reklaacje t-mobile swego bledu co prawda nie
    >> uznalo, ale "z uwagi na pierwszy raz reklamowania takiego
    >> zdarzenia,
    >> kasujemy oplate za te rozmowe".

    >A teraz wyobraźmy sobie, że abonentem jest ... mentalny biedak,
    >którego z jego biedy nie stać na procesowanie się. Powiedzmy czyjaś
    >mama czy tata w podeszłym wieku.

    A czy wyczytales ze ja gdzies straszylem sadem ?
    Sami zalatwili grzecznie i satysfakcjonujaco.
    Oczywiscie moglo trafic na kogos kto swojego konta nie ogarnia i nie
    wie ile zniklo.

    Ale niestety - mamy i taty maja problem z konczeniem polaczenia, i tak
    naprawde nie wiem kto tu zawinil.


    J.


  • 15. Data: 2013-06-17 19:08:31
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę O...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >>> P.S. A ja pochwale T-mobile. Z konta zniknelo cos za duzo. Billing
    >>> pokazuje 120 minutowa rozmowe. Rozmowa taka wykluczona, ale
    >>> nierozlaczenie sie - prawdopodobne. Tylko ze rejestr telefonu odbiorcy
    >>> nie pokazuje nic takiego. W poczcie glosowej polaczenie z grubsza
    >>> pasujace jest - ale poczta rozlacza po minucie.
    >>> No w odpowiedzi na reklaacje t-mobile swego bledu co prawda nie
    >>> uznalo, ale "z uwagi na pierwszy raz reklamowania takiego zdarzenia,
    >>> kasujemy oplate za te rozmowe".
    >
    >>A teraz wyobraźmy sobie, że abonentem jest ... mentalny biedak, którego z
    >>jego biedy nie stać na procesowanie się. Powiedzmy czyjaś mama czy tata w
    >>podeszłym wieku.
    >
    > A czy wyczytales ze ja gdzies straszylem sadem ?
    > Sami zalatwili grzecznie i satysfakcjonujaco.

    Ale reklamację złożyłeś. To takie procesowanie, którego mentalny biedak nie
    umie zrobić.

    > Oczywiscie moglo trafic na kogos kto swojego konta nie ogarnia i nie wie
    > ile zniklo.
    >
    > Ale niestety - mamy i taty maja problem z konczeniem polaczenia, i tak
    > naprawde nie wiem kto tu zawinil.

    Nie jest tak, że sieć jednak sama rozłącza ?


  • 16. Data: 2013-06-17 22:54:19
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę O...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    >
    > Nie jest tak, że sieć jednak sama rozłącza ?

    A dlaczego mieliby rozłączać Ci połączenie? Wiesz, ile by wtedy było
    reklamacji? ;-)

    A tak BTW to Play rozłącza automagicznie bodajże po 120 minutach.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: