-
11. Data: 2013-06-17 12:20:39
Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
>> Rownie dobrze mozna liczyc od daty z faksu jak od pocztowego
>> potwierdzenia odbioru.
>Próbuj :-)
Mi demobil zawsze odpowiadal, to nie mam co probowac.
>> Ale koledze przeciez odpowiedzieli w terminie.
>> Na pierwsza reklamacje.
>> A powtornej reklamacji ustawa nie przewiduje i moze pan nam
>> naskoczyc
>> :-)
>ja akurat widzę, że ni i że "musiał dzwonić", ale może czytamy różne
>teksty
>źródłowe ;-)
No fakt, ale widac niecierpliwy byl, jakby poczekal, to moze by mu
odpowiedzieli ... tak samo negatywnie.
J.
-
12. Data: 2013-06-17 14:33:25
Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
"J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
>>> Rownie dobrze mozna liczyc od daty z faksu jak od pocztowego
>>> potwierdzenia odbioru.
>> Próbuj :-)
>
> Mi demobil zawsze odpowiadal, to nie mam co probowac.
>
Fakt, tam nigdy nie było problemów. Ale jest taki operator na "p", u
którego giną pytania i reklamacje, są nieczytelne (szczególnie te składane
w wewntrznym systemie), a odpowiedź i tak nie jest na temat.
-
13. Data: 2013-06-17 18:04:10
Temat: Re: Dlaczego nienawidzę O...
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
>
> P.S. A ja pochwale T-mobile. Z konta zniknelo cos za duzo. Billing
> pokazuje 120 minutowa rozmowe. Rozmowa taka wykluczona, ale
> nierozlaczenie sie - prawdopodobne. Tylko ze rejestr telefonu odbiorcy
> nie pokazuje nic takiego. W poczcie glosowej polaczenie z grubsza
> pasujace jest - ale poczta rozlacza po minucie.
> No w odpowiedzi na reklaacje t-mobile swego bledu co prawda nie
> uznalo, ale "z uwagi na pierwszy raz reklamowania takiego zdarzenia,
> kasujemy oplate za te rozmowe".
A teraz wyobraźmy sobie, że abonentem jest ... mentalny biedak, którego z
jego biedy nie stać na procesowanie się. Powiedzmy czyjaś mama czy tata w
podeszłym wieku.
-
14. Data: 2013-06-17 18:22:11
Temat: Re: Dlaczego nienawidzę O...
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
>> P.S. A ja pochwale T-mobile. Z konta zniknelo cos za duzo. Billing
>> pokazuje 120 minutowa rozmowe. Rozmowa taka wykluczona, ale
>> nierozlaczenie sie - prawdopodobne. Tylko ze rejestr telefonu
>> odbiorcy
>> nie pokazuje nic takiego. W poczcie glosowej polaczenie z grubsza
>> pasujace jest - ale poczta rozlacza po minucie.
>> No w odpowiedzi na reklaacje t-mobile swego bledu co prawda nie
>> uznalo, ale "z uwagi na pierwszy raz reklamowania takiego
>> zdarzenia,
>> kasujemy oplate za te rozmowe".
>A teraz wyobraźmy sobie, że abonentem jest ... mentalny biedak,
>którego z jego biedy nie stać na procesowanie się. Powiedzmy czyjaś
>mama czy tata w podeszłym wieku.
A czy wyczytales ze ja gdzies straszylem sadem ?
Sami zalatwili grzecznie i satysfakcjonujaco.
Oczywiscie moglo trafic na kogos kto swojego konta nie ogarnia i nie
wie ile zniklo.
Ale niestety - mamy i taty maja problem z konczeniem polaczenia, i tak
naprawde nie wiem kto tu zawinil.
J.
-
15. Data: 2013-06-17 19:08:31
Temat: Re: Dlaczego nienawidzę O...
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>
>>> P.S. A ja pochwale T-mobile. Z konta zniknelo cos za duzo. Billing
>>> pokazuje 120 minutowa rozmowe. Rozmowa taka wykluczona, ale
>>> nierozlaczenie sie - prawdopodobne. Tylko ze rejestr telefonu odbiorcy
>>> nie pokazuje nic takiego. W poczcie glosowej polaczenie z grubsza
>>> pasujace jest - ale poczta rozlacza po minucie.
>>> No w odpowiedzi na reklaacje t-mobile swego bledu co prawda nie
>>> uznalo, ale "z uwagi na pierwszy raz reklamowania takiego zdarzenia,
>>> kasujemy oplate za te rozmowe".
>
>>A teraz wyobraźmy sobie, że abonentem jest ... mentalny biedak, którego z
>>jego biedy nie stać na procesowanie się. Powiedzmy czyjaś mama czy tata w
>>podeszłym wieku.
>
> A czy wyczytales ze ja gdzies straszylem sadem ?
> Sami zalatwili grzecznie i satysfakcjonujaco.
Ale reklamację złożyłeś. To takie procesowanie, którego mentalny biedak nie
umie zrobić.
> Oczywiscie moglo trafic na kogos kto swojego konta nie ogarnia i nie wie
> ile zniklo.
>
> Ale niestety - mamy i taty maja problem z konczeniem polaczenia, i tak
> naprawde nie wiem kto tu zawinil.
Nie jest tak, że sieć jednak sama rozłącza ?
-
16. Data: 2013-06-17 22:54:19
Temat: Re: Dlaczego nienawidzę O...
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
>
> Nie jest tak, że sieć jednak sama rozłącza ?
A dlaczego mieliby rozłączać Ci połączenie? Wiesz, ile by wtedy było
reklamacji? ;-)
A tak BTW to Play rozłącza automagicznie bodajże po 120 minutach.