eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDlaczego nienawidzę OrangeRe: Dlaczego nienawidzę O...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dlaczego nienawidzę O...
    Date: Mon, 17 Jun 2013 19:08:31 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <kpngd9$1ot$1@mx1.internetia.pl>
    References: <kphgfl$qd8$1@mx1.internetia.pl>
    <51bc5a36$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <kpkgrv$e8l$1@mx1.internetia.pl>
    <51bdfa6d$0$1454$65785112@news.neostrada.pl>
    <jaajsaitukt3$.1rxfkij7lbovu.dlg@40tude.net>
    <kpnckm$ldf$1@mx1.internetia.pl>
    <51bf37b8$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1371489514 1821 83.238.168.227 (17 Jun 2013 17:18:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Jun 2013 17:18:34 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <51bf37b8$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046759
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >>> P.S. A ja pochwale T-mobile. Z konta zniknelo cos za duzo. Billing
    >>> pokazuje 120 minutowa rozmowe. Rozmowa taka wykluczona, ale
    >>> nierozlaczenie sie - prawdopodobne. Tylko ze rejestr telefonu odbiorcy
    >>> nie pokazuje nic takiego. W poczcie glosowej polaczenie z grubsza
    >>> pasujace jest - ale poczta rozlacza po minucie.
    >>> No w odpowiedzi na reklaacje t-mobile swego bledu co prawda nie
    >>> uznalo, ale "z uwagi na pierwszy raz reklamowania takiego zdarzenia,
    >>> kasujemy oplate za te rozmowe".
    >
    >>A teraz wyobraźmy sobie, że abonentem jest ... mentalny biedak, którego z
    >>jego biedy nie stać na procesowanie się. Powiedzmy czyjaś mama czy tata w
    >>podeszłym wieku.
    >
    > A czy wyczytales ze ja gdzies straszylem sadem ?
    > Sami zalatwili grzecznie i satysfakcjonujaco.

    Ale reklamację złożyłeś. To takie procesowanie, którego mentalny biedak nie
    umie zrobić.

    > Oczywiscie moglo trafic na kogos kto swojego konta nie ogarnia i nie wie
    > ile zniklo.
    >
    > Ale niestety - mamy i taty maja problem z konczeniem polaczenia, i tak
    > naprawde nie wiem kto tu zawinil.

    Nie jest tak, że sieć jednak sama rozłącza ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: