  • Data: 2013-01-03 23:58:44
    Temat: Re: Dlaczego niektóre smartfony i tabliczki są tanie?
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <kc3j0p$upj$1@node2.news.atman.pl>,
    Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> wrote:

    > Z instrukcji obsługi jakiegoś starego Maca zapamiętałem taki
    > zwrot "Aby uzyskać pseudonim należy puknąć z podnośnikiem" :-)

    A, to fakt. Autorstwo Kuby Tatarkiewicza. Ktory byl chyba tworca
    pierwszego spolszczonego systemu operacyjnego.
    Ale cos pomyliles.
    Aliasy tworzylo sie przeciagniecie 'znaczka' (sic!) z wcisnietym
    jablkiem i polwanna.
    Inny wynalazek Tatarkiwicza ktory sie nie przyjal to 'droznik' na
    router. I kilka innych...
    --
    TA