  • 41. Data: 2019-01-07 22:17:24
    Temat: Re: Dlaczego niektóre auta szczególnie źle trzymają się nawierzchni?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.01.2019 o 21:34, Marek S pisze:

    > A ja mam wrażenie, ze wyjątkowo pierdolisz.

    Czego się wściekasz? Przecież doceniłem, ze wyjątkowo dobry, a ty się
    rzucasz jak wesz na grzebieniu;)

    > Rzucanie
    > inwektywami bo ktoś na grupie Tobie nie odpowiada z jakimś wypracowanym
    > wzorcem

    Nie przypominam sobie, żebym akurat na tej grupie w kogoś inwektywami
    rzucał. Trybun i Robret chyba tu nie zaglądają, a i Roberta to najwyżej
    od kulsonów (w sumie żadna inwektywa - szefowie ich tak ochrzcili, nawet
    konferencję robili, zeby pokazywać jak tresowaną małpę w cyrku, ale im
    widać nie przeszkadzało, bo nie protestowali). Nawet nasze dyskusje ro
    rowerantach przebiegały w być może napiętej, ale jednak raczej wolnej od
    inwektyw atmosferze;)

    > raczej pod PISowskie propagandowe klimaty podchodzi - bo nie
    > podejrzewam ich o nazizm itp.

    Kogo podejrzewasz o pisiorstwso ale nie o nazizm, bo się zgubiłem;)

    > Pytam się jako laik o zaobserwowane sytuacje. Podpinam pod nie własne
    > doświadczenia z kilku aut i dynamicznej jazdy jaką preferuję (nie mylić
    > z szaleńczą). Zawsze to podkreślam.

    No a dla mnie wyglądasz na trola. Mam chyba prawo do takiego poglądu?

  • 42. Data: 2019-01-08 20:19:39
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-07 o 22:17, Shrek pisze:

    > Czego się wściekasz? Przecież doceniłem, ze wyjątkowo dobry, a ty się
    > rzucasz jak wesz na grzebieniu;)

    > Nie przypominam sobie, żebym akurat na tej grupie w kogoś inwektywami
    > rzucał.

    Ok, dobra, ta grupa na szczęście zawyża poziom tego, co inwektywami
    można nazwać. Podciągnąłem pod to trolla. Wyrażenie jest obraźliwe jak
    dla nie bo:

    - Nie uważam abym przejawiał antyspołeczne zachowanie.
    - Nie tworzę wątków w celu ośmieszania lub znieważania innych osób.
    - Nie tworzę wątków po to by kłótnie wywoływać.

    > No a dla mnie wyglądasz na trola. Mam chyba prawo do takiego poglądu?

    Powiedz mi, czy ja mam prawo uważać Cię za np. gnojka i publicznie to
    głosić? Sądzę, że przekaz emocjonalny byłby identyczny.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 43. Data: 2019-01-08 20:32:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2019 o 20:19, Marek S pisze:

> [...]
    > - Nie tworzę wątków w celu ośmieszania lub znieważania innych osób.
    > - Nie tworzę wątków po to by kłótnie wywoływać.

    Moim zdaniem po prostu wkręcasz ludzi. To też rodzaj trolowania. Na
    początku było nawet ciekawe, ale od pewnego momentu się poplątałeś w
    zeznaniach i ludzie przestali cię poważnie traktować.

    > Powiedz mi, czy ja mam prawo uważać Cię za np. gnojka

    Oczywiście, a niby kto i co ważniejsze w jaki skuteczny sposób miałby ci
    tego zabronić? Ja wiele osób uważam za gnoi a nawet
    (tu należałoby użyć inwektyw) i nie widzę w tym nic złego.

    > i publicznie to
    > głosić?

    Teoretycznie nie, ale masz dyspensę - ja cie nie pozwę, więc jak ci to
    jakoś ma pomóc, to wal śmiało:P

    > Sądzę, że przekaz emocjonalny byłby identyczny.

    Nie wydaje mi się, ale skoro tak to widzisz, to twoje prawo.

    Shrek

  • 44. Data: 2019-01-08 20:43:18
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 08 Jan 2019 20:32:41 +0100, Shrek wrote:
    > Moim zdaniem po prostu wkręcasz ludzi. To też rodzaj trolowania. Na
    > początku było nawet ciekawe, ale od pewnego momentu się poplątałeś w
    > zeznaniach i ludzie przestali cię poważnie traktować.

    I ja już jakiś czas temu uznałem, że Marek S to troll. Aczkolwiek
    zdecydowanie z tego lepszego sortu. Także nie jesteś odosobniony w swoich
    odczuciach, ja doszedłem do identycznych wniosków, tyle że nie widziałem
    powodu by dzielić się nimi publicznie :)

    > Nie wydaje mi się, ale skoro tak to widzisz, to twoje prawo.

    Myślę, że to tak jak z miganiem (tj. "uprzejmym poganianiem") światłami.
    Najwyraźniej różni ludzie różnie to odbierają.

    Mateusz

  • 45. Data: 2019-01-08 20:53:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > odczuciach, ja doszedłem do identycznych wniosków, tyle że nie widziałem
    > powodu by dzielić się nimi publicznie :)

    W sumie to trochę spaliłem, ale ktoś przede mną też już o tym pisał.
    Teraz się zastanawiam, czy przypadkiem nie... dobra bo znów spalę;)

    Shrek

  • 46. Data: 2019-01-08 23:02:19
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-08 o 20:32, Shrek pisze:

    > Moim zdaniem po prostu wkręcasz ludzi. To też rodzaj trolowania. Na
    > początku było nawet ciekawe, ale od pewnego momentu się poplątałeś w
    > zeznaniach i ludzie przestali cię poważnie traktować.

    Po pierwsze - jeśli się pogubiłem to nie ma to nic wspólnego z definicją
    trolla. Po drugie - jeśli się pogubiłem, to zwróć mi uwagę. Ja nie mam
    problemu z przyznawaniem się do błędów. Wylewanie wiadra pomyj, bo coś
    Ci nie pasuje - zamiast normalnej dyskusji - bardziej Ciebie definiuje
    jako trolla, zgodnie z definicją słowa.

> [...]
    > (tu należałoby użyć inwektyw) i nie widzę w tym nic złego.

    > Teoretycznie nie, ale masz dyspensę - ja cie nie pozwę, więc jak ci to

    To chciałem "usłyszeć". Najwyraźniej mamy inny poziom kultury. Nigdy bym
    sobie na to nie pozwolił.

    > Nie wydaje mi się, ale skoro tak to widzisz, to twoje prawo.

    Zawsze robisz za plastelinę? Jakieś zasady? Poglądy? Nic a nic? Serio? :(

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 47. Data: 2019-01-08 23:09:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2019 o 23:02, Marek S pisze:

    > Wylewanie wiadra pomyj, bo coś
    > Ci nie pasuje

    Misiu drogi nikt na ciebie pomyj nie wylewa. po prostu kilka osób ci
    pisało, że zmyślasz swoje historie (choćby ta z grzałką).

    > To chciałem "usłyszeć". Najwyraźniej mamy inny poziom kultury. Nigdy bym
    > sobie na to nie pozwolił.

    Czyli mimo, że się starałem to nie pomogłem;)

    > Zawsze robisz za plastelinę? Jakieś zasady? Poglądy? Nic a nic? Serio? :(

    Ej no. Masz prawo do swojego zdania. Nie rozumiem, w jaki sposób uznanie
    tego prawa robi ze mnie gowina:P

    Shrek

  • 48. Data: 2019-01-09 09:38:05
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-08 23:02, Marek S wrote:

> [...]
    > problemu z przyznawaniem się do błędów. Wylewanie wiadra pomyj, bo coś
    > Ci nie pasuje - zamiast normalnej dyskusji - bardziej Ciebie definiuje

    Grupowy cieć :-)

  • 49. Data: 2019-01-09 19:46:53
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-08 o 23:09, Shrek pisze:

    > Misiu drogi nikt na ciebie pomyj nie wylewa. po prostu kilka osób ci
    > pisało, że zmyślasz swoje historie (choćby ta z grzałką).

    Przecież przyznałem się do błędu. Czy tak trolle się zachowują w/g Ciebie?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 50. Data: 2019-01-09 20:23:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.01.2019 o 19:46, Marek S pisze:

    > Przecież przyznałem się do błędu. Czy tak trolle się zachowują w/g Ciebie?

    Jak już nie mają wyjscia. No przecież fizyki nie zmienisz;)

    Ja bym postawił pytanie kto się bardzie rzuca - niesłusznie posądzony o
    trolowanie (co w zasadzie powinno mu zwisać) czy zdemaskowany trol;)

    Shrek