  • Data: 2016-08-25 18:22:12
    Temat: Re: Dlaczego nie superb?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2016 o 08:20 Ghost <n...@d...pl> pisze:

    > Czyli nie parcieje.

    Na forum cytryny ludzie piszą, że wytrzymuje 3 lata lub 120kkm.
    U mnie akurat tak się składa, że robię te 120kkm w 3 lata i nie mogę tego
    zweryfikować.
    Ale znam dwie inne cytryny, które mają już ponad 6 lat, przebiegi w
    okolicach 40-80kkm i gumy oryginalne.
    Tak czy siak to element eksploatacyjny, który podlega zużyciu i należy się
    liczyć z kosztami jego wymiany.

    TG