  • Data: 2010-09-14 20:00:54
    Temat: Re: Dlaczego nie odbieram PR1 na 225 ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mirek napisał:

    > Dzięęki! Ja już radyjko rozkręciłem ;)
    > Co prawda coś tam łapie jakieś pepiki i coś ruskiego... i nawet to by
    > się zgadzało z tym:
    > http://www.polskaam.radiopolska.pl/faledlugie.htm
    > Ale u mnie odbiór jest taki kiepski, że podejrzewałem pad odbiornika.

    A przez Internet nie da się słuchać?

    Tu jest oficjalny komunikat o przerwie:
    http://www.polskieradio.pl/czestotliwosci/przerwy/

    Już dawno się zastanawiałem jaka jest sprawność energetyczna emisji
    pierwszego programu Polskiego Radia na falach długich. To znaczy co
    jest większe: moc wysyłana z nadajnika do anteny w Solcu Kujawskim,
    czy sumaryczna moc poruszająca membrany głośniczków w radyjkach
    wszystkich nocnych stróżów. No a tu się nagle okazuje, że słucha
    tego również ktoś, kto ma Internet. Życie cały czas mnie zaskakuje.

    Jarek

    --
    Tu przerwał, lecz róg trzymał; wszystkim się zdawało,
    Że Wojski wciąż gra jeszcze, a to echo grało.