  • 21. Data: 2010-10-21 10:41:18
    Temat: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-21 00:49, Tomasz Pyra pisze:
    > Dla ustalenia uwagi, w przykładach opisuję sytuację kiedy na dwupasowej
    > jezdni jednokierunkowej kończy się lewy pas.
    --cut--

    A mnie dziwi jeszcze jedno wśród buraczanych tirmanów, mianowicie to że
    mając CB jeszcze łatwiej jest jechać "na zamek". Nie rozumiem czemu tępe
    ćwoki stoją na pasie który jest kontynuowany, ba, nawet się o to
    wcześniej pytają.

    pozdrawiam
    mario

  • 22. Data: 2010-10-21 10:47:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w
    > ... a tymczasem rozwiazanie jest proste jak budowa cepa. Na x
    > metrow przed
    > zwezeniem (x najlepiej rzedu kilkuset metrow, lub na przelotowych
    > drogach
    > nawet rzedu 1-2km) pasy na stale rozdzielone pacholkami.
    > Niestety, nigdzie
    > u nas nie stosowane :(

    No bo:
    -po co jakies pacholki, skoro powinno dzialac bez nich,
    - jak trafisz na traktor to bedziesz klal,
    -pacholki wytrzymaja jeden dzien :-)

    Do tego doszlo ze we wrocku postawili swiatla - raz jeden pas, raz
    drugi byl wpuszczany.
    Znajomy niemiec ktoremu wytlumaczylem - usmial sie. Ale wkrotce
    zaczal korzystac :-)

    J.

  • 23. Data: 2010-10-21 11:03:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości

    > Nie! Bo wtedy tworzy się puste miejsce na zanikającym pasie. A
    > cała ta

    Za chwile zniknie, a za to nie bedzie zlosci, nienawisci,
    zajezdzania drogi..

    > historia jest o tym, żeby właśnie tego uniknąć. Saturacja obydwu
    > pasów ma
    > być 100%, czyli zjeżdżać należy tuż przed zwężeniem.

    Powtorze sie - jesli to jest zwezenie o ruchu ciaglym - "tuz" jest
    za pozno.
    Trzeba kawalek wczesniej sie wpasowywac. I niech sobie bedzie tych
    kilkanascie-kilkadziesiat m
    wolnej drogi - za to przepustowosc nie ucierpi.
    .
    > Poprawnie działający zamek nie powoduje, że jeden pas jedzie
    > szybciej. Jadą
    > w przybliżeniu tak samo. Ja nie mam z tym problemów, jadąc pasem,
    > który ma
    > kontynuację, tak dostosowuję pod koniec prędkość, żeby zrobić
    > miejsce
    > jednemu samochodowi z pasa zanikającego.

    Niestety, ale zawsze bedzie tendencja ze na prawym pasie jest
    wiecej ciezarowek.
    A one sa dluzsze. Wiec jak auta pojada 1:1, to prawy pas bedzie
    jechal szybciej.
    Musialby madry tirman wpuscic 2-3 osobowe przed siebie .. albo znow
    pomysl rasowych regulatorow - jechac tak szybko jak auto na pasie
    obok i nie liczyc ilu sie wpuszcza :-)

    J.

  • 24. Data: 2010-10-21 11:04:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    > Po co ten trolling?
    > Znowu jakieś dziwadła rodem z ormo w rodzaju J.F. mogły swoje
    > kretynizmy wypluć? Mało Ci było ostatnie 100 razy?

    No no - uprzejmie prosze przemyslec to co napisalem, ewentualne
    zaprzeczenia poprzec filmami z kamery :-)

    J.

  • 25. Data: 2010-10-21 11:19:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    >
    > No no - uprzejmie prosze przemyslec to co napisalem

    Twoich bredni na ten temat przestałem czytać przed ostatnim 98 razami w
    których je wypluwałeś.

  • 26. Data: 2010-10-21 11:19:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Moim zdaniem nie ma innej możliwości, jak robić swoje. Jeździć
    > zgodnie z
    > powyższymi zasadami i znosić ormowców. Ludzie w końcu skumają.

    Latwiej skumaja jak przestaniesz ich namawiac wbrew ich naturze, a
    zaczniesz zgodnie. A cele sa akurat zbiezne, z wyjatkiem celow
    Cavallino, z czego chyba nie do konca zdaje sobie sprawe :-)

    Najpierw namow paru kierowcow zeby nie ustawiali sie na prawym
    tylko skracali korek i wiec niech zajmuja miejsca takze na lewym i
    jada do konca, potem namow jakiegos tirmana do roli ormowca, potem
    go pochwal za obywatelska postawe ale wytlumacz ze nie ma stac i
    blokowac, tylko jechac tak ja ci z prawego [aczkolwiek do tego oni
    chyba juz sami doszli].
    Potem wytlumacz komus w polowie kolejki zeby nie wpuszczal teraz,
    tylko pociagnal chama do konca.
    Albo drugiej stronie wytlumacz ze lepiej jak zjedzie na koncu a nie
    w polowie - to w zaleznosci od tego kto ma CB :-)

    J.

  • 27. Data: 2010-10-21 11:22:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał
> [...]
    > to że mając CB jeszcze łatwiej jest jechać "na zamek". Nie
    > rozumiem czemu tępe ćwoki stoją na pasie który jest kontynuowany,

    Tego tez nie rozumiem. Az tak sie boja ze ich potem nikt nie wpusci
    ?
    Majac tylu kolegow w korku i jeszcze CB ?

    A moze oni madrzy sa i pytaja tylko po to zeby stanac na tym drugim
    pasie ? :-)
    Albo nam sie wydaje ze "koledzy tirmani", a naprawde jeden drugiego
    by najchetniej z drogi zepchnal :-)

    J.

  • 28. Data: 2010-10-21 11:41:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > Twoich bredni na ten temat przestałem czytać przed ostatnim 98
    > razami w których je wypluwałeś.

    Czytac nie musisz, prosilem zebys przemyslal :-)

    J.

  • 29. Data: 2010-10-21 11:54:06
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:
    > Przy dzialajacym zamku to wcale nie jest takie proste - prawy jedzie
    > szybciej !

    Jakim cudem?

    \SK

  • 30. Data: 2010-10-21 11:57:13
    Temat: Re: Dlaczego nie dziala jazda na zamek? - moje wnioski
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message
    > Niestety cala prawda o polskich kierowcach zwlaszcza TIRmanach i PH.
    > Zwroc im uwage podczas wyprzedzania sie na dwupasmowce lub autostradzie
    > przez 5km - dostaniesz opier..l i pouczenie (to co napisales wyzej)
    > plus to, ze on tez ma prawo wyprzedzic kolege i g...o cie to obchodzi
    > ile to trwa :-) pozdrawiam

    Ale jak przejada zachodnia granice, to jakos potrafia grzecznie jechac
    prawym pasem. Nawet, jak jest korek na prawym, a lewy wolny (zwezenie i
    oznakowane, ze ciezarowki prawym) to rzadko kiedy tna lewym.

    --
    Axel