-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: kakmar <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
Date: Thu, 21 Oct 2010 08:26:44 +0000 (UTC)
Organization: http://onet.pl
Lines: 26
Message-ID: <i9otg4$l9b$1@news.onet.pl>
References: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: j...@s...com
NNTP-Posting-Host: chello089078087008.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1287649604 21803 89.78.87.8 (21 Oct 2010 08:26:44 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Oct 2010 08:26:44 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319573
[ ukryj nagłówki ]Dnia 20.10.2010 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:
> Dla ustalenia uwagi, w przykładach opisuję sytuację kiedy na dwupasowej
> jezdni jednokierunkowej kończy się lewy pas.
>
> Tak ostatnio posłuchałem sobie dysput kierowców na temat jazdy na zamek,
> nawet przejrzałem pobieżnie wątki na pms i wszędzie święta wojna między
> "ormowcami blokującymi pas", a "pchającymi się do końca lewym pasem".
>
> A tymczasem prawdziwe buraki - sprawcy problemów na zwężeniach, są w
> tych dyskusjach zupełnie pominięci. A tymi burakami są ci, którzy daleko
> przed zwężeniem zmieniają pas z lewego na prawy.
>
Oczywiście masz rację tyle że pominąłeś drobny szczegół, częstym
problemem jest ogólny brak umiejętności zmiany pasa. Sprowadza się to do
tego że część kierowców do zmiany pasa potrzebuje nie tyle wolnego miejsca
na pasie obok, co zatrzymanego ruchu i dużo miejsca. No i jeszcze
przywiązanie do miejsca w kolejce które che się zająć, ja tu stałem i
muszę wjechać za tym i nigdzie indziej.
Problem takich jełopów z końcem pasa jest prosty, jak już tam dojadą to
stoją nie potrafiąc zmienić pasa, stąd muszą zmienić wcześniej, a żeby
zmienić muszą zatrzymać ruch lub musi ktoś (inna jełop) im to zapewnić,
zatrzymać się i dać znać że mają wjechać.
--
kakmaratgmaildotcom
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.10 10:30 Gabriel 'wilk
- 21.10.10 10:29 SW3
- 21.10.10 10:34 Samotnik
- 21.10.10 10:35 Cavallino
- 21.10.10 10:37 J.F.
- 21.10.10 10:41 Mario
- 21.10.10 10:47 J.F.
- 21.10.10 11:03 J.F.
- 21.10.10 11:04 J.F.
- 21.10.10 11:19 J.F.
- 21.10.10 11:19 Cavallino
- 21.10.10 11:22 J.F.
- 21.10.10 11:41 J.F.
- 21.10.10 11:54 Sebastian Kaliszewski
- 21.10.10 11:57 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=