-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: kakmar <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
Date: Thu, 21 Oct 2010 08:26:44 +0000 (UTC)
Organization: http://onet.pl
Lines: 26
Message-ID: <i9otg4$l9b$1@news.onet.pl>
References: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: j...@s...com
NNTP-Posting-Host: chello089078087008.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1287649604 21803 89.78.87.8 (21 Oct 2010 08:26:44 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Oct 2010 08:26:44 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319573
[ ukryj nagłówki ]Dnia 20.10.2010 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:
> Dla ustalenia uwagi, w przykładach opisuję sytuację kiedy na dwupasowej
> jezdni jednokierunkowej kończy się lewy pas.
>
> Tak ostatnio posłuchałem sobie dysput kierowców na temat jazdy na zamek,
> nawet przejrzałem pobieżnie wątki na pms i wszędzie święta wojna między
> "ormowcami blokującymi pas", a "pchającymi się do końca lewym pasem".
>
> A tymczasem prawdziwe buraki - sprawcy problemów na zwężeniach, są w
> tych dyskusjach zupełnie pominięci. A tymi burakami są ci, którzy daleko
> przed zwężeniem zmieniają pas z lewego na prawy.
>
Oczywiście masz rację tyle że pominąłeś drobny szczegół, częstym
problemem jest ogólny brak umiejętności zmiany pasa. Sprowadza się to do
tego że część kierowców do zmiany pasa potrzebuje nie tyle wolnego miejsca
na pasie obok, co zatrzymanego ruchu i dużo miejsca. No i jeszcze
przywiązanie do miejsca w kolejce które che się zająć, ja tu stałem i
muszę wjechać za tym i nigdzie indziej.
Problem takich jełopów z końcem pasa jest prosty, jak już tam dojadą to
stoją nie potrafiąc zmienić pasa, stąd muszą zmienić wcześniej, a żeby
zmienić muszą zatrzymać ruch lub musi ktoś (inna jełop) im to zapewnić,
zatrzymać się i dać znać że mają wjechać.
--
kakmaratgmaildotcom
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.10 10:30 Gabriel 'wilk
- 21.10.10 10:29 SW3
- 21.10.10 10:34 Samotnik
- 21.10.10 10:35 Cavallino
- 21.10.10 10:37 J.F.
- 21.10.10 10:41 Mario
- 21.10.10 10:47 J.F.
- 21.10.10 11:03 J.F.
- 21.10.10 11:04 J.F.
- 21.10.10 11:19 J.F.
- 21.10.10 11:19 Cavallino
- 21.10.10 11:22 J.F.
- 21.10.10 11:41 J.F.
- 21.10.10 11:54 Sebastian Kaliszewski
- 21.10.10 11:57 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=