    From: T...@s...in.the.world <n...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dlaczego młodzież musi mieć iPhone?
    Date: Tue, 19 Sep 2023 16:23:08 -0000 (UTC)

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > pamiętam, że ten jej pierwszy iPhone 4 robił wrażenie. Tam
    > wszystko działało. Płynnie przesuwany paluchami ekran, bardzo przyzwoita
    > jakość zdjęc (jak na tamte czasy), sprawnie działająca lokalizacja,
    > stada różnych, radosnych pierdów. Jak to porównałem z wtedy chyba
    > posiadanym LG costam, to ten ostatni to była totalna żałość. W ajfonie
    > wszystko było dopracowane, tak, ze brał go humanista z fobia sprzętową i
    > nie musiał z tym nic robić, tylko uzywać.

    Ano wlasnie.
    Ja iPhona 4 dostalem przypadkowo, w 2017 chyba, bo moj owczesny pryncypal
    kupil cos nowszego, a moja Motorola Defy+ byla juz wtedy bezuzyteczna.
    Glupi restart trwal 5 minut. I wiekszosc apek juz nie dzialala. Co wiecej,
    nawet ich wywalenie z telefonu niewiele pomagalo.
    IPhone 4 mimo, ze pozornie podobny telefon, i z tego samego 2010 roku,
    zachowywal jak nowy. Dopiero z rok pozniej, jak przestaly wychodzic updaty
    i zaczely mi przestawac dzialac apki bankowe, a zaraz potem inne, za
    800-1000zl kupilem sobie SE pierwszej generacji. Uzywam go do dzis i
    wszystko mi dziala.
    No, dobra. Zaraz przestanie, bo sie wsparcie konczy, wiec kupie jakas 13
    mini.
    Pewnie bym jeszcze pouzywal tego SE, ale irytuje mnie slaba jak na
    dzisiejsze czasy kamera.
    A iphona 4 wciaz uzywam jako streamera/radia internetowego w zestawie
    audio...

    --
    Titus Atomicus