  • 31. Data: 2010-11-16 15:33:14
    Temat: Re: Z cyklu "jakie auto dla kobiety?"
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "krzysiek82" wrote:
    > zawieszenie jest dosyć delikatne, znam takich co zrobili 30tyś [...]
    > Są też tacy co mają auta z przebiegami ponad 100tyś i nic nie ruszali. jeździ tak
    jak
    > ja, czyli jak są dziury to wybiera inną drogą lub jedzie
    > tak powoli, że aż irytuje niektórych.

    Nie ma tragedii w takim razie. :-) Ja mam styl jazdy podobny do
    opisanego powyżej, a tuleje w zawieszeniu wytrzymują u mnie około
    20 tys km. Te 30 tys, a nawet 100 tys przy ostrożnej jeździe to przy tym
    całkiem dobry wynik. :-)

    Dzięki za odp. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 32. Data: 2010-11-16 15:44:19
    Temat: Re: Dlaczego kobiety/zony PMSowcow wymagaja specjalnego traktowania?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Hinek

    > To jest wlasnie seksizm - zakladanie ze kobieta jest idiotka nie znajaca
    > budzetu domowego, z jednozwojowym mozgiem! Ot, pojdzie do salonu i wyda
    > wspolny dorobek zycia na rozowe ferrari...

    To nie jest żaden seksizm, tylko Ty masz jakieś lewackie spojrzenie na
    "problem". Większość kobiet nie zna się totalnie na motoryzacji, a auto
    oprócz wyglądu jest także dość skomplikowanym urządzeniem technicznym,
    więc co w tym dziwnego, ze mężczyzna uczestniczy w wyborze? Tak samo
    mężczyźni nie znają się kompletnie na wielu sprawach i proszą o pomoc
    kobiet.

    --
    ignorance is bliss

  • 33. Data: 2010-11-16 15:53:23
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Tue, 16 Nov 2010 10:22:12 +0100, p0li wrote:

    > jeśli to ma być _auto_ dla kobiety a nie _alfa_ dla kobiety
    > to rozejrzyj się za pugiem 1007 - spełnia raczej wszystkie twoje
    > wymagania - a wkładanie fotelika na ciasnym parkingu to
    > po prostu bajka

    Zapomniales, ze auto ma byc charakterne. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 34. Data: 2010-11-16 17:34:01
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-11-16 15:23:09 niejaki .Peeter napisał:

    > Widziała w realu.

    aa - no to durzo zmienia :)

    > Być normalnie zamykane, tradycyjnie, nie przesuwane. :-)

    jasne

    > No chciała i chce diesla. Nie miałem do czynienia z 1007 w wersji ze
    > 110 konnym dieslem, 110 konna benzyna jest raczej powolna...
    > No ale stylistyka i ogólny zamysł auta się nie podoba, nic nie zrobisz. :-)

    no niestety - jak coś sie nie podoba to nie ma mocnych

    > Pisałem w innym poście - żeby latem poza miastem nie człapać się
    > całą drogę za zestawem tico + tir + autosan.

    oki - sory - nie doczytałem

    > To jest kwestia gustu, jednemu fajnie się jeździ siedząc wysoko i widząc
    > wszystko, inny woli siedzieć nisko i mieć auto nacechowane sportowo.

    oczywiście - 100% zgoda

    > Nie neguję żadnego auta, bo gustów jest tyle, ile ludności na świecie,
    > a Tobie dziękuję za propozycję, każda propozycja się liczy. :-)

    oczywiście

    powodzenia w trafieniu tej wymarzonej

    ps. - dziś jadac z młodym z przedszkola trafiłem na ulicy zaparkowanego
    rolls-royce'a
    .
    .
    .
    .
    kombi

    =8-O

    jak wystawię foty to wrzucę linka dla ciekawych
    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 35. Data: 2010-11-16 17:35:19
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-11-16 15:53:23 niejaki Rafał Grzelak napisał:

    > Zapomniales, ze auto ma byc charakterne. ;]

    aaaa - jeśli taaak...

    moja żona przedtem jeździła po mieście 200konnym xm-em
    teraz nie chce się zamienić spowrotem

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 36. Data: 2010-11-16 18:46:30
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Większość kobiet nie zna się totalnie na motoryzacji, a auto
    > oprócz wyglądu jest także dość skomplikowanym urządzeniem technicznym,
    > więc co w tym dziwnego, ze mężczyzna uczestniczy w wyborze?

    Zeby kupic auto nie trzeba "znac sie na motoryzacji" Wystarczy kupic
    nowe lub uzywane sprawdzic w dobrym autoryzowanym serwisie.
    Moze to zrobic zupelna blondynka...A pseudofachowca picownicy i
    tak zrobia w trabe.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 37. Data: 2010-11-16 20:33:58
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Hinek" wrote:
    > Moze to zrobic zupelna blondynka...A pseudofachowca picownicy i
    > tak zrobia w trabe.

    Jednak mając jakiekolwiek pojęcie o motoryzacji można z łatwością
    odrzucić złomy, po których od razu widać, że są kombinowane.
    To generuje spore oszczędności na sprawdzaniu poszczególnych
    aut w ASO - bierzesz tylko te, które wyglądają na zdrowe, a reszta
    już należy do serwisu.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 38. Data: 2010-11-16 20:49:32
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Tue, 16 Nov 2010 17:35:19 +0100, p0li wrote:

    > aaaa - jeśli taaak...
    >
    > moja żona przedtem jeździła po mieście 200konnym xm-em
    > teraz nie chce się zamienić spowrotem

    Dzieci sie rodza, priorytety i upodobania sie zmieniaja. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 39. Data: 2010-11-16 21:28:06
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-11-16 20:49:32 niejaki Rafał Grzelak napisał:

    > Dzieci sie rodza, priorytety i upodobania sie zmieniaja. ;]

    trafiłeś
    urodziła się córa i żona woli sobie pilotem drzwi otworzyć i spokojnie
    wstawic fotelik niż walczyć z normalnymi drzwiami które na naszych
    parkingach nie dają sie otworzyć nawet do pierwszej zapadki

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 40. Data: 2010-11-16 21:39:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 14:43:17 +0100, Hinek wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    >A to co piszesz:
    >"No wiesz, jesli stac was na to zeby kupic w salonie
    >dowolne auto z gwarancja a po roku sprzedac chocby za pol ceny,
    >bo teraz sa modne torebki w innym kolorze, to czemu nie".
    >
    >To jest wlasnie seksizm - zakladanie ze kobieta jest idiotka nie
    >znajaca budzetu domowego, z jednozwojowym mozgiem! Ot, pojdzie do
    >salonu i wyda wspolny dorobek zycia na rozowe ferrari...

    Nie, nie zakladam ze dostala nieograniczony dostep do grubego konta
    :-)

    Tylko pojdzie do salonu i kupi sobie np rozowe twingo, bo nikt jej nie
    uswiadomil ze nie kupuje sie samochodow na F :-)
    Albo wroci z rozowa panda, a przeciez moglaby dlugie szczesliwe lata
    przejezdzic w uzywanym audi :-P

    >Nie ma samochodow "meskich" i "kobiecych". Sa ewentualnie
    >rozne potrzeby i do nich trzeba auto dopasowac, nie do plci.

    Opusc oslone przeciwsloneczna przed kierowca. Lusterko ma ?
    To auto dla kobiet. Dopasowane do potrzeb :-)
    Gorzej jak ma lusterko, zaslonke i lampke zapalana po odslonieciu
    lusterka.

    >Kupowanie "samochodu kobiecie" zalatuje sredniowieczem,
    >ewentualnie sluzy umacnianiu nadwatlonego ego kupujacego.

    A skad potem kobieta ma wiedziec jaki silnik potrzebuje ? :-)

    A wlasnie ... spytaj zone czy tramwaj ma silnik.

    J.