eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożejeRe: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Date: Thu, 16 May 2024 07:55:16 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl> <mjh0O.110$QP4.64@fx06.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <RVx0O.25777$2sNf.12174@fx08.ams1>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1u3egz2eac685$.45sj31w4ezzj.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <qr654c3s622t$.rx2xfmvxcp7l.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v21imh$ojq$2$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v220n7$ojq$5$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v226hb$ojp$3$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v2296d$ojp$4$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v22f7k$mu4$2$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > Miało być "raz w roku", nie "kilkadziesiąt km dziennie". Więc jak?

    No tak.
    Kilkadziesiąt km dziennie, a raz w roku na dłuższe wakacje do
    przysłowiowej Chorwacji.
    Chociaż pewnie częściej nad polskie morze, dużo bliżej.

    > Skąd takie niecne podejrzenie? Ja przecież lubię!

    Ale co lubisz, napisz konkretnie.
    Jeździć starym smrodzącym samochodem?

    No wiem, to taki typowy argument hejterów, nie da się nic zmienić, bo
    oni lubią tak jak było.

    A powyższy opis ani
    > trochę mnie to nie kręci. Wizz czy tam Ryan do tej "przysłowiowej"
    > jest poniżej 150 zł w obie strony (Modlin-Zadar). Samochód na lotnisku
    > od 50 zł za dobę. Wiem, nie całkiem to samo, ale jednak bliżej do
    > podanego przykładu od czapy

    To nie był przykład od czapy, tylko uświadomienie o czym piszesz, tj. że
    kasa się nie liczy.

    > Za co innego.

    Czyli za co?

    > Żaden.

    No właśnie.
    Czyli takie typowe hejterskie pieprzenie od rzeczy, żeby tylko się czepiać.

    Nikt przecież nie mówi, że jazda bev nie wymaga zmiany przyzwyczajeń z ice.
    Jest wręcz przeciwnie.
    Wymaga.

    Ale po przestawieniu kilku klapek w głowie, okazuje się całkiem fajna,
    dużo lepsza niż ice, a o kosztach (niższych) już był cały wątek.