  • Data: 2023-11-06 19:28:48
    Temat: Re: Dlaczego elektryki sa drogie?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.11.2023 o 12:32, nadir pisze:

    > No to tym bardziej nie wiem co Cię tak zbulwersowało.

    Od razu zbulwersowało - mormalna sprawa gówno na ali i standardowa
    odpowiedź majfrenda, żebyś spierdalał bo się nie znasz a towar jest
    prima sort.

    > Ale co najprościej? To nie mój problem, ani ja tego nie sprzedaję i ani
    > nie kupuję.

    No ale polecasz, więc ci piszę że to gówno, a ty bronisz sprzedawcy że
    klient się nie zna, że oznaczenia z ogniw nie powinny być zdrapane a
    czujniki temp nie powinny być w jednym miejscu.

    > A może inni są zadowoleni i nie spodziewają się cudów po tańszym
    > urządzeniu i wiedzą za co płacą?

    Zaraz - czy ty właśnie napisałeś że polecasz tanie bezmarkowe gówno i że
    nie należy się po nim spodziewać żeby było dobre?

    > Nie ma, że niech spierdala, tylko zdaje się proponują wymianę.

    Tak - odeślij do naszego virtual office i na pewno ci zwrócimy nowy
    lepszy produkt, choć wszystkie są przecież tak samo dobre:P

    > Jak i czy w ona przebiegła w ogóle, to inna sprawa.

    A spoko...

    > No jasne, bo jak będzie naklejka CE to z lubością wypłaci odszkodowanie.

    Ale wiesz o tym, że instalowanie gratów elektrycznych bez certyfikatu
    CE jest nielegalne i żaden poważny elektryk ci tego nie podłączy, a jak
    sobie podłączysz sam to sam będziesz za to odpowiadał?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!