  • 21. Data: 2009-04-05 14:42:51
    Temat: Re: Dlaczego do Play drozej ?
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Kucing wrote:

    > Ponieważ kliencie Playa za połączenia przychodzące (1 minuta za 2)
    > dostają darmowe minuty do WSZYSTKICH sieci, co jest ewenementem w
    > Polsce

    Warunkiem jest, że połączenie nastąpi z urządzeń sieci P4, a nie z urządzeń
    Plusa. Jeżeli ktoś odbiera w playu rozmowę z btsa plusa, to nie dostaje nic.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 22. Data: 2009-04-05 14:48:00
    Od: Mane <m...@w...pl>

    jazdzig pisze:

    > Warunkiem jest, że połączenie nastąpi z urządzeń sieci P4, a nie z
    > urządzeń Plusa. Jeżeli ktoś odbiera w playu rozmowę z btsa plusa, to nie
    > dostaje nic.

    Regulamin nie mowi nic o btsach, tylko o tym ze polaczenie musi byc
    spoza sieci play.

  • 23. Data: 2009-04-05 14:55:10
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-04-05 16:42, jazdzig napisał:

    > Warunkiem jest, że połączenie nastąpi z urządzeń sieci P4, a nie z
    > urządzeń Plusa. Jeżeli ktoś odbiera w playu rozmowę z btsa plusa, to nie
    > dostaje nic.

    Dobrze się czujesz?
    Nigdy nie czytałem regulaminu usług sieci Play ale jestem przekonany, że
    piszesz głupoty.

    --
    Cz.

  • 24. Data: 2009-04-05 15:42:17
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jazdzig" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Warunkiem jest, że połączenie nastąpi z urządzeń sieci P4, a nie z
    > urządzeń Plusa. Jeżeli ktoś odbiera w playu rozmowę z btsa plusa, to nie
    > dostaje nic.

    Bzdura.

  • 25. Data: 2009-04-05 20:21:33
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    >
    > --
    > jazdzig
    > (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)
    Jaździg. Pierdzielisz bzdury. Kropka.

    wiatrak

  • 26. Data: 2009-04-05 21:32:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jazdzig" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jaździg. Pierdzielisz bzdury. Kropka.

    konkurencja brzytwy się chwyta...

  • 27. Data: 2009-04-06 10:21:41
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > 1. nie troluj
    > 2. cutyj normalnie

    1.pomyśl
    2. nie pierd..l

  • 28. Data: 2009-04-06 15:55:03
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Bebe pisze:

    > 1.pomyśl
    > 2. nie pierd..l

    Bebe idź stąd, jeśli nie rozumiesz o co chodzi i w dodatku wtrącasz się
    nie pytany.

    TG

  • 29. Data: 2009-04-06 16:20:56
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "TGor" <g...@w...peel> napisał w wiadomości

    > Bebe idź stąd, jeśli nie rozumiesz o co chodzi i w dodatku wtrącasz się
    > nie pytany.
    >
    > TG

    co wy sie tak usraliście na mnie - koleś mnie pomylil na początku tego
    tasiemca z kimś innym i mi odpowiada a ja próbuje pokazać wam że odpowiadał
    nie temu co trzeba a wy brniecie dalej w durną dyskusję zaśmiecając temat.

    mój wniosek formalny brzmi - odpowiadasz na grupie to popatrz komu i na co
    odpowiadasz a potem się wymądrzaj!