  • 11. Data: 2011-11-14 22:25:12
    Temat: Re: Dlaczego, dlaczego nikt juz takich nie robi?! :(
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/14/2011 10:16 PM, Maciek wrote:

    > A malo ludzi jezdzi od swieta roznymi zabytkami? W porownaniu z
    > dzisiejszymi samochodami 90% zabytkow jest niebezpiecznych, wolnych i pali
    > za duzo, ale maja to cos. Jak auto z mojego linka.

    IMO to jest ładne stare amerykańskie auto:

    http://www.miastogier.pl/mod/forum/img/avatars/1969C
    amaroSS.jpg

    Po Poznaniu nawet jeden taki jeździ.

  • 12. Data: 2011-11-14 22:25:28
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Maciek wrote:

    > Dlaczego nikt nie produkuje juz samochodow, ktore sa tak klasycznie
    > piekne i tak wspaniale, z przepychem wykonczone i komfortowe...?
    >
    > http://allegro.pl/1974-chevrolet-monte-carlo-landau-
    i1932807683.html

    > Dlaczego ich miejsce zajely podobne do siebie, pseudoeleganckie, obłe
    > i nijakie pudla pozbawione polotu i oryginalnosci?
    >
    > Ach, okrutny swiecie :(
    >
    > (Nie moja aukcja, ja bym go w zyciu nie sprzedal)

    :) Popieram w 100%. Jak kiedyś będę młody i bogaty strzelę sobie coś
    takiego:

    http://tinyurl.com/bmxj9gj

    Wszystkie inne auta są przy tym potworze dupowozami dla pedałów... ;) A
    jakie jajca trzeba mieć, żeby te ponad 400 koni odważyć się okiełznać
    przy tak chujowym zawieszeniu... :D

    Jeśli lubisz jeszcze wcześniejsze klimaty (lata 30-40), to jest też coś
    w nowoczesnym wydaniu:

    http://www.morgan-motor.co.uk/

    Modele supersports i eva GT pozbawione polotu i oryginalności raczej
    nie są. A że kosztują...

    --
    Deflegmator

  • 13. Data: 2011-11-14 22:29:54
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ach, okrutny swiecie :(

    Dżizas, choć to mój rówieśnik, to ja trzymam się zdecydowanie lepiej!;-)
    Urzekło mnie mocowanie koła zapasowego, jakże pomysłowe i estetycznie -
    dorównuje mu zamek klapy. Pięknie zabezpieczona elektryka - te luźne kabelki
    na wierzchu mają urok Trabanta.
    Paskudztwo.
    Rozumiem szacunek i fascynację do Moparu i Muscle Cars, ale takie coś?! Kto
    tym jeździł w czasach mego niemowlęctwa? Alfonsi w murzyńskich dzielnicach?

  • 14. Data: 2011-11-14 22:46:34
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek"

    > Dlaczego nikt nie produkuje juz samochodow,

    Ponieważ nie da się na to patrzeć...ochyda!

    zobacz coś pięknego i o 20 lat starszego :)

    http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Ferra
    ri_166MM_Barchetta.JPG&filetimestamp=20080812065355

  • 15. Data: 2011-11-14 22:52:55
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    > Ponieważ nie da się na to patrzeć...ochyda!
    >
    > zobacz coś pięknego i o 20 lat starszego :)
    >
    > http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Ferra
    ri_166MM_Barchetta.JPG&filetimestamp=20080812065355

    a tu masz rocznikowego odpowiednika - akutar to Ferrari średnio mi się
    podoba, ale i tak wygląda o lata świetlne nowocześniej, o właściwościach
    jezdnych nawet nie wspominam...

  • 16. Data: 2011-11-14 22:56:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 21:20:49 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > I to jest odpowiedź na pytanie dlaczego takich nie robią.

    Pytanie bylo retoryczne. Wiadomo, ze seryjna produkcja nie mialaby sensu
    ekonomicznego. Zal mi po prostu, ze nawet maloseryjne, ekskluzywne modele
    nie maja juz dzis tego przepychu i elegancji (ktora to osobnikom skazonym
    przez niemiecka motoryzacje kojarzy sie z kiczem, burdelem i alfonsami :>
    ).

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 17. Data: 2011-11-14 22:56:28
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 22:46:34 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):

    > zobacz coś pięknego i o 20 lat starszego :)
    >
    > http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Ferra
    ri_166MM_Barchetta.JPG&filetimestamp=20080812065355

    Dobre dla Wlocha :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 18. Data: 2011-11-14 23:17:16
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-11-14 21:31, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Racja.
    > Okropieństwo w najgorszym wydaniu.

    Popieram :-). Kia to jest dopiero majstersztyk. :-P

    mario

  • 19. Data: 2011-11-14 23:18:54
    Od: Mario <c...@o...pl>

> [...]
    >
    > http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Ferra
    ri_166MM_Barchetta.JPG&filetimestamp=20080812065355

    dobry żart :-D

    pozdrawiam
    mario

  • 20. Data: 2011-11-14 23:26:32

    On 11/14/2011 10:46 PM, Przemysław Czaja wrote:

> [...]
    >
    > http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Ferra
    ri_166MM_Barchetta.JPG&filetimestamp=20080812065355

    A może tak Hudson Hornet? To auto bardzo mi się podoba, chociaż
    ma taki paskudny ryj, że koniec.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/09/H
    udson_Hornet_Convertible_1951.jpg