  • Data: 2010-06-28 20:57:38
    Temat: Re: Dlaczego SAM7S32 jest taki drogi?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-28 22:47, Zbych wrote:

    > Skoro działa, to po co kombinować?

    Nie wyrabia się. ATMega pracuje pełną parą wyświetlając framebuffer z
    RAM na spi 240x160 (wyswietlacz bez pamieci @ 30Hz) i jeszcze musi
    przyjmowac strumień danych po UART żeby wyszło przynajmniej 10fps
    odświeżania. Efekt: po wyświetlaczu latają paski w takt wciskania
    danych. Mogę je wyeliminować dużym wysiłkiem hardwareowo/softwareowym
    (np. generować sygnał latch dla wierszy za pomoca pwm czy coś) Dlatego
    wolałbym cos co jest albo szybsze albo ma DMA, zeby przynajmniej
    transfer UART->RAM był automagiczny i procek zajmował się obsługą
    wyświetlania i touchscreena bez magicznych sztuczek na poziomie kodu.
    SAM7S32 wyrabiał się w sam raz. A tu okazuje się że nagle jest droższy
    od wyświetlacza. Z dnia na dzień. Damn.