    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dlaczego R6 to AA?
    Date: Wed, 13 Jul 2011 22:55:45 +0000 (UTC)

    Pan __Maciek napisał:

    > Może i tak, ale ja się nigdy jakoś aż tak motoryzacją nie
    > interesowałem żeby mieć w nich rozeznanie.

    Jak ktoś się nie interesuje astronomią, to nie musi wiedzieć, że do
    Słońca jest 150 milionów kilometrów. Ale jeśli wie, że tak się
    definiuje jednostkę astronomiczną, to tą miarą najlepiej mu opisać
    Układ Słoneczny. Dalsze odległości podaje się w latach świetlnych,
    i nie ma znaczenia, że mało kto pamięta, ile to jest w jednostkach SI.

    Z tym bydlątkiem parowym jest tak samo, nie ma potrzeby zamieniać ich
    na kilowaty. Butelek wina również na litry nie przeliczam (a zdaje się,
    że proporcje podobne).

    --
    Jarek