  • Data: 2009-10-14 21:38:41
    Temat: Re: Dlaczego ATmega128 przekłamuje?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    T.M.F. pisze:

    > To bys musial ustawic pulapke na zakres adresow, bo przeciez one nie
    > musza byc zapisywane sekwencyjnie.
    > Prosciej to zrobic wpisujac do pamieci jakis wzor i sprawdzac okresowo
    > czy sie nie zmienil.

    Taaa. Tylko od chwili przekroczenia stosu do momentu sprawdzenia, czy
    wzór nie został nadpisany (choćbyś to robił nawet co 1 ms), mija
    wystarczająco dużo czasu aby program skutecznie poszedł w maliny. Bo
    raczej nie ustawiasz ograniczenia małego stosu gdy masz dużo RAMu.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/