-
Data: 2011-10-21 13:31:43
Temat: Re: Dla zwolenników szybkości ...
Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-10-21 13:09, The_EaGle pisze:
> W dniu 2011-10-21 13:02, Artur Maśląg pisze:
>> W dniu 2011-10-21 11:50, DoQ pisze:
>>> W dniu 21-10-2011 11:47, Jakub Witkowski pisze:
>>>
>>>> to widać, że statystyczny Polak jakoś drastycznie nie przecenia swoich
>>>> możliwości,
>>>> w dodatku z roku na rok jest coraz lepiej.
>>>
>>> Bo budują coraz więcej lepszych dróg, które więcej wybaczają :P
>>
>> Budują nowe, remontują/przebudowują stare, uspokajają ruch itd.
>> - kto tego nie widzi jest zwyczajnie ślepy (w tym na argumenty).
>> Postęp się czuje od lat. Natężenie ruchu też oczywiście wzrosło,
>> ale same drogi mamy coraz lepsze i bezpieczniejsze (nie tylko
>> dzięki FR). Widać to zresztą po statystykach.
>
> Uważasz że np malowanie 800m prostych podwójnie ciągłych ma coś
> wspólnego z bezpieczeństwem i uspokajaniem ruchu? Szczególnie taki
> debilizm obserwuje w woj.lubelskim Ilość miejsc gdzie możesz zgodnie z
> prawem wyprzedzić jest coraz mniejsza. Ruch się zwiększa a wiec w
> efekcie możesz jechać 20km za tirem aby znaleźć bezpieczne miejsce do
> wyprzedzenia. Co to ma wspólnego z bezpieczeństwem?
> Ostatnio rozmawiałem z człowiekiem w średnim wieku który stwierdził że
> to co widzi w nowej organizacji ruch doprowadziło do jego całkowitego
> ignorowania znaków poziomych. Kiedyś mówił linia ciągła była w miejscu
> ewidentnego niebezpieczeństwa i najechanie na nią było kompletnym
> idiotyzmem a teraz bez przekraczania linii nie da się wyprzedzać.
To jest prosty mechanizm. Masz niebezpieczny odcinek. Nie wnikasz
dlaczego on jest niebezpieczny. Malujesz podwójną ciągłą, stawiasz FR.
Dodajesz wysepki. "Uspokajasz" ruch. I faktycznie na tym odcinku liczba
wypadków spada. Jest sukces, Artur biega podniecony.
Jeżeli problem wyskoczy w innym miejscu, to będzie tylko potwierdzenie z
góry założonej tezy. Uspokajanie pomogło, a wypadki zwiększyły się tam,
gdzie jeszcze ruchu nie "uspokojono". W efekcie uzyskamy drogi z
najniższymi średnimi jazdy z największą liczbą wypadków.
Ale to przecież nie organizacja jest winna tylko ludzie. Zapytaj miszcza
Artura M. on Ci wszystko wyjaśni.
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.11 13:36 AZ
- 21.10.11 13:41 Artur Maśląg
- 21.10.11 13:41 AZ
- 21.10.11 13:51 Artur Maśląg
- 21.10.11 13:51 Arek
- 21.10.11 19:34 Cavallino
- 21.10.11 23:23 John Kołalsky
- 21.10.11 23:27 John Kołalsky
- 21.10.11 23:28 John Kołalsky
- 21.10.11 23:34 John Kołalsky
- 21.10.11 23:43 John Kołalsky
- 22.10.11 08:50 Cavallino
- 22.10.11 10:57 Krzysiek Kielczewski
- 23.10.11 23:31 John Kołalsky
- 24.10.11 10:05 Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-02-27 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-26 Zielonka => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-26 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-26 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-26 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-26 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-26 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-02-26 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-02-26 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-26 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-26 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=