  • 31. Data: 2010-01-21 10:43:23
    Temat: Re: Dla robiacych "srednie"
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "szwagier" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hj948n$nud$2@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jezdziles czasem po drogach mazur?

    http://tinyurl.com/yevg52p
    Tu masz przykład krętej drogi. Pierwsza lepsza w górach w Polsce jaka przyszła
    mi na myśl.
    Chętnie zobaczyłbym coś równie krętego na Mazurach.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 32. Data: 2010-01-21 10:43:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 09:43:59 +0100, szwagier napisał(a):

    > Jezdziles czasem po drogach mazur?

    Aktualnie sidze w Ełku i jeżdże po małych miejscowościach. To co jest
    tutaj, to pikuś. Nie masz zakrętów o 180 stopni, większośc z nich masz z w
    miare dobrą widocznością i sa na tyle krótkie, że można bez problemu je
    ściąć.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 33. Data: 2010-01-21 10:44:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 07:18:28 +0100, Agent napisał(a):

    > 90 km/h to na autostradach robię ale ok 75-80 km/h to robił mój teściu

    Co Ty robisz, że tak wolno?

  • 34. Data: 2010-01-21 10:50:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    MarcinJM wydusił z siebie te słowy:

    > Czyli srednia "ledwo" niecale 90kmph.

    ile?

    90km/h czy 90mph?

    bo nie wiem, gdzie jest literówka.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 35. Data: 2010-01-21 10:52:45
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Wojtekk pisze:

> [...]
    > przyszła mi na myśl.
    > Chętnie zobaczyłbym coś równie krętego na Mazurach.

    Jak poskladam sejacza to zrobie film.

    MarcinJM

  • 36. Data: 2010-01-21 10:57:43
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > MarcinJM wydusił z siebie te słowy:

    > ile?
    >
    > 90km/h czy 90mph?
    >
    > bo nie wiem, gdzie jest literówka.

    Chyba chodziło KiloMetrówPerH'ałer
    ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 37. Data: 2010-01-21 11:06:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    LEPEK wydusił z siebie te słowy:

    > Chyba chodziło KiloMetrówPerH'ałer
    > ;)

    a to przepraszam ;-)

  • 38. Data: 2010-01-21 11:08:39
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jak poskladam sejacza to zrobie film.
    W poprzedniej wypowiedzi podałeś jako przykład drogę Mrągowo-Giżycko. Właśnie
    sobie dla przypomnienia przejrzałem ta drogę. na całej trasie są dwa ostre
    zakręty po 90 st. Pozostałe, to w większości łagodne łuki. Fakt nie ma tam
    prostych odcinków, z zakrętu wchodzi się w zakręt, ale do górskich serpentyn to
    jeszcze daleko tym mazurskim drogom. W górach na odcinku kilometra zdarza się po
    kilka zakrętów 180 st. Podczas "cywilnej" jazdy często jest tam konieczność
    zwolnienia do 20 km/h.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 39. Data: 2010-01-21 11:35:28
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    szymo pisze:

    > Chciałbym kiedyś taką średnią w trasie osiągnąć (bezpiecznie) .......

    To zależy od trasy. Z Warszawy (Wola) do Sopotu jest 360km,
    regularnie pokonuję te trasę poniżej 4.30 czyli ponad 80km/h
    Mowa o wyjeźie weekendowym: wyruszenie w piątek około 18-19,
    powrót w niedzielę około 23. Czas liczony nie od rogatek,
    tylko od odpalenia silnika w pkt X do zgaszenia w pkt Y

    A z kolei jadąc Radom-Kraków osiągam najwyżej 60...

  • 40. Data: 2010-01-21 11:38:03
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Jakub Witkowski pisze:

> [...]
    > tylko od odpalenia silnika w pkt X do zgaszenia w pkt Y
    >
    > A z kolei jadąc Radom-Kraków osiągam najwyżej 60...

    To troszkę inna jazda niż w dzień powszedni gdzie nonstop a to tir a to
    krowa a to nawalony roweżysta to znowu agatek przepuszczający nawet psy
    na przejściu (choć do agatków nie mam nic - robią dobrą robotę) o
    ograniczeniach 50-60 -30 nie wspomnę bo te obowiązują zawsze i każdego
    :) swoją drogą pwinny być znaki ograniczenia prędkości zimowe i letnie
    większość znaków ograniczenia prędkości stawiana jest także z myślą o
    zimie a w lecie są cokolwiek upierdliwe,