  • 21. Data: 2010-01-21 01:02:14
    Temat: Re: Dla robiacych "srednie"
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    bartekkr pisze:
    > Użytkownik "Perełka" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Uciekinier z forum onetu?
    Tez tak pomyslalem :)
    Ja uwielbiam takie onetowe wpisy.
    KIedys czesciej bylo: "a moj golf2 po tuningu" :)
    Teraz sie na grubsze bryki przesiedli.

    Dobrze, ze sa takie wpisy posmiac sie mozna a i piszacy ma ubaw :)

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 22. Data: 2010-01-21 07:18:28
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zalog na slicku jechalo.
    > Najlepszy czas... ponad 30 minut (odcinek jechany po raz drugi dzisiaj,
    > wiec znany nie tylko z opisu).
    > Czyli srednia "ledwo" niecale 90kmph.
    > Co na to grupowi ponadstonagodzine? He?
    > Przypominam, ze trasa zabezpieczona, samochody znakomite, kierowcy
    > rowniez, opony, zawieszenia, etc dobrane przez ekspertow. Zadnych krow,
    > traktorow, tirow, przejazdow kolejowych.
    >
    > Na tej grupie jest co najmniej kilku szoferow, co by (wg. opowiesci
    > wlasnych) objechalo cala stawke z co najmniej kilkuminutowym zapasem :)

    90 km/h to na autostradach robię ale ok 75-80 km/h to robił mój teściu
    (który do szybkich nie nalezy) corsą 1.2 48 KM z pięcioma osobami na
    pokładzie na drodze krajowej nr 1 nie przekraczając nigdzie 120 km/h

  • 23. Data: 2010-01-21 08:32:32
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Agent pisze:
    > 90 km/h to na autostradach robię ale ok 75-80 km/h to robił mój teściu
    > (który do szybkich nie nalezy) corsą 1.2 48 KM z pięcioma osobami na
    > pokładzie na drodze krajowej nr 1 nie przekraczając nigdzie 120 km/h

    Ale w tym jest wlasnie problem z opowiadaczami:
    Wydaje im sie, ze sprednia rosnie linearnie, twoj tesc zrobil srednia
    70-80, ty 90 na autostradzie. Butujac na maxa MOZE da sie do tego
    dolozyc z kilka km/h sredniej. A tu, na grupie, byli tacy co robili
    srednie grubo ponad 100 na naszych drogach. Nie sikali, nie mieli
    przejazdow kolejowych, nie tankowali, nic im nie przeszkadzalo, zaden
    tir, traktor, teren zabudowany, ograniczenia, etc.

    Mozna to zobrazowac tak (wartosc przykladowe):

    Srednia 60 - nic prostszego
    70 - troche szybciej trzeba jechac
    80 - juz sie trzeba skupic na jechaniu
    90 - jest co robic
    95 - zapierdzielanie
    97 - ostre zapierdzielanie
    98 - bardzo ostre zapierdzielanie

    I pozniej dodanie kazdego kilometra do sredniej wymaga niewspolmiernych
    nakladow.

    MarcinJM

  • 24. Data: 2010-01-21 08:47:33
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > 97 - ostre zapierdzielanie
    > 98 - bardzo ostre zapierdzielanie
    >
    > I pozniej dodanie kazdego kilometra do sredniej wymaga niewspolmiernych

    Zgadza się a i średnia też spada jeśli rośnie długość trasy bo trzeba
    doliczyć jak piszesz sikanie, tankowanie a zwłaszcza jedzenie nie w aucie
    podczad jazdy. Chyba że liczy sie średnią podczas ruchu która może być sporo
    większa niż średnia z całej trasy. Moja przyzwoita średnia na Polskich
    drogach to 70-75 km/h. Jak planuję trasę to zakładam sobie średnią 70 km/h i
    prawie zawsze dojeżdżam na miejsce jak założyłem.

  • 25. Data: 2010-01-21 09:12:37
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Audi S8 4.2 LPG 360 Koni.
    > Trasa Zakopane - Gdańsk 7h.
    > Umiem jeździć.
    > Porządną bryką żadna trasa nie jest mi straszna.

    Zaimponowałeś mi. Szacun, kolego.

  • 26. Data: 2010-01-21 09:43:59
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > A gdzie masz tak kręte drogi u nas, poza kawałkami w górach?

    Jezdziles czasem po drogach mazur?

    szwagier

  • 27. Data: 2010-01-21 10:11:03
    Od: szymo <s...@w...pl>

    MarcinJM pisze:
> [...]
    >
    > Na tej grupie jest co najmniej kilku szoferow, co by (wg. opowiesci
    > wlasnych) objechalo cala stawke z co najmniej kilkuminutowym zapasem :)

    Chyba na skróty :):):)

  • 28. Data: 2010-01-21 10:30:31
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > 90 km/h to na autostradach robię ale ok 75-80 km/h to robił mój teściu
    > (który do szybkich nie nalezy) corsą 1.2 48 KM z pięcioma osobami na
    > pokładzie na drodze krajowej nr 1 nie przekraczając nigdzie 120 km/h

    Ty to jesteś cudotwórca.

  • 29. Data: 2010-01-21 10:34:43
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2010-01-20 17:50, MarcinJM pisze:
> [...]
    >
    > Na tej grupie jest co najmniej kilku szoferow, co by (wg. opowiesci
    > wlasnych) objechalo cala stawke z co najmniej kilkuminutowym zapasem :)

    mi tam udalo sie zrobic srednia po lekkich zawijasach,droga przez las z
    michalowa do bialegostoku w 12 minut srednia 140km/h

    gregor

  • 30. Data: 2010-01-21 10:34:47
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > Mozna to zobrazowac tak (wartosc przykladowe):

    > 80 - juz sie trzeba skupic na jechaniu

    Chciałbym kiedyś taką średnią w trasie osiągnąć (bezpiecznie) .......