  • 1. Data: 2010-01-24 23:39:32
    Temat: Dla poprawienia humoru - plyn zimowy w Irlandii
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    Witam,
    Jeszcze z tydzień temu były ogromne mrozy i śnieżyce w Irlandii,
    totalny paraliż (czytaj: 5cm śniegu i czasem -6 stopni C). Z racji
    też tego, że na stacji benzynowej płyn do spryskiwaczy niezbyt
    często występuje (można zapomnieć o żarówkach, czy innych rzeczach,
    ale to temat na innego posta...), udałem się podczas zakupów
    do sporego sklepu motoryzacyjnego. Tam też ogromne palety z dwoma
    typami płynów do spryskiwaczy: zwykły i "mega-super-premium-zimowy".
    Temperatura jego zamarzania... -6 stopni C ;-)
    Ech, jak zjadę niedługo do PL, to do swojej Corsy będę szukać podobnego
    płynu, tylko że dodam cyfrę "2" przed "6"...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 2. Data: 2010-01-25 01:08:56
    Temat: Re: Dla poprawienia humoru - plyn zimowy w Irlandii
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "DooMiniK" 4b5ccc27$...@n...home.net.pl

> [...]
    > Ech, jak zjadę niedługo do PL, to do swojej Corsy będę szukać podobnego
    > płynu, tylko że dodam cyfrę "2" przed "6"...

    Do -6 nie zamarzają letnie płyny. Może nawet do -10. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2010-01-25 01:14:41
    Od: GK <g...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "DooMiniK" 4b5ccc27$...@n...home.net.pl

    > Do -6 nie zamarzają letnie płyny. Może nawet do -10. :)

    Ja zalałem ostatnio taki do -30... i jak widać przydał się :-)

  • 4. Data: 2010-01-25 01:24:03
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Ech, jak zjadę niedługo do PL, to do swojej Corsy będę szukać podobnego
    > płynu, tylko że dodam cyfrę "2" przed "6"...

    a mi dzis zamarzł taki -20 przy -16... chyba trzeba auto z podgrzewanym
    płynem...

    -które mają podgrzewane dysze i płyny tak z ciekawości ?

  • 5. Data: 2010-01-25 01:29:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "GK" hjinpe$nsb$...@i...gazeta.pl

    > Ja zalałem ostatnio taki do -30... i jak widać przydał się :-)

    Jak widać? Po co Ci zimą płyn do mycia szyb? Ja nawet wycieraczki
    w Pannie Mercedes nie reperowałem, a kiedy była jeszcze sprawna,
    nie używałem bez potrzeby, czyli nawet podczas deszczu... :)
    Kiedyś nawet podczas solidnej ulewy (wiozłem dwie autostopowiczki
    do Suwałk) nie włączałem wycieraczki. :) Dokładniej -- włączyłem,
    bo dziewczyny miały ochotę na to, żeby wysiąść w czasie jazdy. :)
    Gdy zobaczyły, że wycieraczka jest sprawna a szyba jest spryskiwana,
    były zdumione. :)

    Dla mnie brakuje oświetlenia. To znaczy na długich jest OK, ale
    jazda na krótkich dobija, zwłaszcza z dużą (powyżej 120 km/h) szybkością.
    Dowcipny policjant powiedział mi kiedyś, że jeśli dla mnie jazda na krótkich
    sprawia kłopot, to najwyraźniej jadę za szybko ;) -- i nie potrzebuję przebudowy
    świateł, lecz zmniejszenia swojej szybkości. :)

    Gdy na krótko przed wyprzedzaniem TIR zmienił swoje długie na krótkie, byłem
    w szoku. Nie chciałem mu świecić długimi, on nie chciał włączyć swoich długich...
    Z jego rury wydobywały się kłęby pary wodnej, przed nim była czarna noc... Na
    pamięć nie znam każdego zakrętu a w czasie wyprzedzania zazwyczaj nie widać
    znaków obwieszczających zbliżanie się do zakrętu...

    Ale spryskiwacze szyb wg mnie są nieprzydatne.
    Wycieraczka zazwyczaj także. :)
    Szyby trzeba myć solidnie albo nie warto myć ich wcale. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2010-01-25 01:35:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " Michał" hjiob3$pc0$...@i...gazeta.pl

    > a mi dzis zamarzł taki -20 przy -16... chyba trzeba auto z podgrzewanym płynem...

    > -które mają podgrzewane dysze i płyny tak z ciekawości ?

    Jeszcze musisz podgrzewać szybę -- ja kiedyś chlustałem podgrzewaną
    wodą, która marzła na szybie. :) Makabra!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-01-25 07:49:05
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

> [...]
    >

    > Ale spryskiwacze szyb wg mnie są nieprzydatne.
    > Wycieraczka zazwyczaj także. :)
    > Szyby trzeba myć solidnie albo nie warto myć ich wcale. :)

    Widze, ze z ciebie dzielny zuch....albo rozumek cos nie tentego.

    MarcinJM

  • 8. Data: 2010-01-25 08:50:37
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "DooMiniK" 4b5ccc27$...@n...home.net.pl

    > Do -6 nie zamarzają letnie płyny. Może nawet do -10. :)

    przy -6 to my podkoszulki zakładamy a nie płyn zimowy lejemy.

  • 9. Data: 2010-01-25 08:53:05
    Od: szymo <s...@w...pl>

> [...]
    >

    > Ale spryskiwacze szyb wg mnie są nieprzydatne.
    > Wycieraczka zazwyczaj także. :)
    > Szyby trzeba myć solidnie albo nie warto myć ich wcale. :)

    Ty widzę jak ten książę z bajki w szreku gnasz niepomny przepisów bhp :)

  • 10. Data: 2010-01-25 08:53:54
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Michał pisze:

    > a mi dzis zamarzł taki -20 przy -16... chyba trzeba auto z podgrzewanym
    > płynem...
    >
    > -które mają podgrzewane dysze i płyny tak z ciekawości ?

    Kraz i ził :)