  • 31. Data: 2009-12-31 10:14:23
    Temat: Re: Dla kolekcjonerów
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz>

    > tylko, że jest "subtelna" różnica w znalezieniu się w ksiące telefonicznej
    > a w spisie opa GSM do spamowania SMS-ami

    Nie widzę żadnej różnicy.

  • 32. Data: 2009-12-31 10:28:14
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 31 Gru, 08:38, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > Jakie korzyści odniesie "społeczeństwo" ze znalezienia mojego numeru
    > telefonu w książce papierowej lub elektronicznej? Proszę o konkretny
    > przykład.
    >
    > Przemek

    Pytanie źle postawione.
    Skala zjawiska na moje oko jest taka, że powiedzmy 40% abonentów nie
    ma nic przeciw temu by byli w OBN i OSA, i przez lata w ich
    poprzednikach byli. Ale wspomniane przeze mnie lenistwo, czy niechęć
    do wypełniania czegokolwiek i przesyłania gdziekolwiek skutkuje
    brakiem informacji o tych 40 % abonentów.
    Co więc mam tłumaczyć w kwestii społecznej "korzystniejności"
    sytuacji, w której te 40 % abonentów z automatu w OBN i OSA jest ?
    Pomyśl choćby w kontekście mijających Świąt ( złożenie życzeń ) i
    tego, jak teraz abonenci zmieniają operatorów, niekoniecznie z
    zachowaniem numeru.
    Lub inaczej- skoro prawo uznaje potrzebę istnienia OBN i OSA, to
    niezamierzony brak 40 % bazy jest społecznie mniej korzystny niż w
    sytuacji postulowanej tutaj nie tylko przeze mnie.

    Twoje pytanie dotyczy skali mikro i z całym szacunkiem - NIE WIEM jaką
    korzyść odniesie ktokolwiek ze znalezienia Twojego numeru. Ale w
    sytuacji, gdy nie przeszkadza Ci to, że w OSA byś był, ale akcesu nie
    zgłosiłeś, więc Cie nie ma. Być może Ziuta, po 5 latach Cie szuka. I
    zapłaci nie mało za połączenie ze 118 913 i się nie dowie.

  • 33. Data: 2009-12-31 16:29:26
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnhjo7q2.lsr.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Naprawdę takie rzeczy pisze? Że "pamięć nie może być read"? Jak
    > odwołam
    > się do pamięci pod odpowiednim adresem, to wiem, że tak kiedyś bywało.
    > Ponadto czasem "dysk nie jest być dostępny" albo że "urzywane są
    > elementy
    > zarządzania". Ale sądziłem, że w Windows 7 to już naprawili.
    Dokładnie tak pisze. Podejrzewam że program jest kiepsko napisany i nie
    był testowany pod Win7.
    Na kopercie w wymaganiach pisze: system operacyjny Windows 9x, 2000, NT,
    XP o Viście i Win7 nie wspomniano.
    Inne które mam działają bez problemów: Cały kraj 2007, lubelskie 2007,
    lubelskie 2008, lubelskie 2009, Polska 2008 - 2009
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 34. Data: 2009-12-31 17:07:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mark napisał:

    > Dokładnie tak pisze. Podejrzewam że program jest kiepsko napisany
    > i nie był testowany pod Win7.

    Podejrzenia mogą okazać sie prawdziwe (albo nie). Ale że system jest
    kiepsko napisany (i nie był testowany z programami niespełniającymi
    jego wymagań), mamy całkowitą pewność.

    --
    Jarek

  • 35. Data: 2010-01-01 11:26:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 31 Dec 2009 03:49:22 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    >Ponadto czasem "dysk nie jest być dostępny" albo że "urzywane są elementy
    >zarządzania". Ale sądziłem, że w Windows 7 to już naprawili.

    Co znaczy naprawili ?

    chodzi o samo 'read' 'jest byc' czy 'urzywane' ?

    Bo poza tym komunikat jak najbardziej poprawny ..

    J.

  • 36. Data: 2010-01-01 13:12:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Co znaczy naprawili ?

    Znaczy, że nie naprawili.

    > chodzi o samo 'read' 'jest byc' czy 'urzywane' ?

    Tak, chodzi o 'read', 'jest być' i 'urzywane'.

    > Bo poza tym komunikat jak najbardziej poprawny ..

    Tego nie wiem. Ale skoro ktoś całymi latami aż tak olewa poprawianie
    błędów odnalezionych w oprogramowaniu, to ostrożność każe mi zakładać,
    że te komunikaty mogą się pojawiać na przykład w przypadku wzrostu
    temperatury procesora.

    --
    Jarek

  • 37. Data: 2010-01-01 13:43:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Jan 2010 13:12:44 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
    >Tego nie wiem. Ale skoro ktoś całymi latami aż tak olewa poprawianie
    >błędów odnalezionych w oprogramowaniu, to ostrożność każe mi zakładać,

    Ale to nie jest blad w oprogramowaniu :-) tylko w tlumaczeniu

    >że te komunikaty mogą się pojawiać na przykład w przypadku wzrostu
    >temperatury procesora.

    Te komunikaty sie pojawiaja [tzn powinny] jesli np program usiluje
    czytac pamiec mu nieprzydzielona. Dobrze napisany program tego nie
    robi, to i komunikaty sie nie pojawiaja.

    I na dobra sprawe nawet nie wiadomo czy to blad w tlumaczeniu, bo
    pewne rzeczy nie powinny byc tlumaczone - potem sie dowiesz ze np
    'niedozwolny adres w instrukcji "w"' .
    Jak tlumacz przetlumaczy instrukcje 'out' to juz mozna tylko zgadywac.

    J.

  • 38. Data: 2010-01-01 14:45:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Ale to nie jest blad w oprogramowaniu :-) tylko w tlumaczeniu

    Czyli w oprogramowaniu. Za jedno i drugie odpowiada ta sama firma,
    a ja nie mam podstaw by przypuszczać, że do jednej rzeczy przykłada
    się staranniej niż do drugiej.

    > Te komunikaty sie pojawiaja [tzn powinny]

    No właśnie, skoro jest różnica między tym co powinno sie pojawiać a tym,
    co się pojawia, to nie należy mieć zaufania do takiego oprogramowania.

    --
    Jarek

  • 39. Data: 2010-01-01 18:57:40
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Mark pisze:
    > Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jakby ktoś chciał ją pobrać to mogę wystawić na Rapidshare lub Megaupload.

    Poprosze, nie zalapalem sie na zakup gazety.

  • 40. Data: 2010-01-02 00:08:05
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości

    > Poprosze, nie zalapalem sie na zakup gazety.

    Proszę bardzo do wyboru:
    - Rapidshare
    http://rapidshare.com/files/328188532/pkt.pl_CD_2010
    .part1.rar