eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla kochających nie wymienianie olejuRe: Dla kochających nie wymienianie oleju
  • X-Received: by 2002:a25:2c92:: with SMTP id s140mr86868ybs.4.1548347759929; Thu, 24
    Jan 2019 08:35:59 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:2c92:: with SMTP id s140mr86868ybs.4.1548347759929; Thu, 24
    Jan 2019 08:35:59 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!v55no3053799qtk.0!news-out.google.c
    om!m21ni9164qta.0!nntp.google.com!v55no3053785qtk.0!postnews.google.com!glegrou
    psg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 24 Jan 2019 08:35:59 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5c49a06e$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.43.173;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.43.173
    References: <q22tj6$407$1@node1.news.atman.pl>
    <5c46a580$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    <q26bk3$u0r$2@node2.news.atman.pl>
    <5c48d147$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <q2amq6$ebk$9@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <5c496b62$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5c49a06e$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Dla kochających nie wymienianie oleju
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 24 Jan 2019 16:36:00 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2244
    X-Received-Body-CRC: 454615249
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648738
    [ ukryj nagłówki ]

    A co tam moze intrygowac? Cylindry sa hartowane i dlatego wolniej sie zuzywaja. Jesli
    cylinder jest robiony w odlewie bloku to jest indukcyjnie hartowany na glebokosc
    1-1,5 mm. W nowym bloku widac to bo jest zmieniony kolor tlenkow na bloku od strony
    glowicy. Im glebiej tym jest mniejsza twardosc. Dlatego po remocie kapitalnym nie ma
    szansy zeby uzyskac przebieg jaki mial przed remontem. Kiedys hartwali na 45-48 HRC.
    A teraz chgw. Kiedys przed sworzniem tlokowym jeczala szlifierka a teraz daje sie go
    przepilowac pilka do metalu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: