  • 1. Data: 2009-01-24 15:45:45
    Temat: Disney Channel ...
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Musza mieć nieźle na*rane w głowie aby 3 dni wyświetlać
    licznik liczacy czas do premiery swojego kolejnego gniotu,
    a na finał wyemitować go obciętego do formatu 4:3 z padaczką
    bitrate.

    Ale teraz po godz. 16:00 to Cyfra już przegieła z obcinaniem
    pasma dla tego kanału ... logo stacji po lewej się rozsypało
    i pozostaje postrzępione od dluższego czasu.

    Czy ktoś może odczytać średnie bitrate na Disney Channel
    po 16:00 ?

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 2. Data: 2009-01-24 19:02:28
    Temat: Re: Disney Channel ...
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Disney nie leci z transpondera Cyfry.

  • 3. Data: 2009-01-24 19:04:50
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Tomy M. pisze:
> [...]
    > i pozostaje postrzępione od dluższego czasu.
    >
    > Czy ktoś może odczytać średnie bitrate na Disney Channel

    aktualnie:
    rozdzielczość: 544x576
    bitrare: około 3,5

  • 4. Data: 2009-01-24 19:06:26
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Tomy M. pisze:

    > Ale teraz po godz. 16:00 to Cyfra już przegieła z obcinaniem
    > pasma dla tego kanału ... logo stacji po lewej się rozsypało
    > i pozostaje postrzępione od dluższego czasu.

    Aha, Cyfra nie ma z tym nic wspólnego.

  • 5. Data: 2009-01-24 19:34:12
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > rozdzielczość: 544x576

    Czyli obraz jest szerszy niż wyższy?

  • 6. Data: 2009-01-24 19:42:11
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > rozdzielczość: 544x576

    Na pewno?

  • 7. Data: 2009-01-24 20:44:18
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Gienek pisze:

    > Na pewno?

    Hehe, fakt, coś nie teges ;)
    Przepisałem z tego co podaje kodek i nie wnikałem.
    Czyli poprawna rozdzielczośc powinna być 704x576.

  • 8. Data: 2009-01-24 21:00:23
    Od: wilqs <w...@t...pl>

    Gienek pisze:

    > Na pewno?