  • 11. Data: 2009-01-28 09:59:57
    Temat: Re: Disney Channel ...
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:glp2sv$q5g$1@inews.gazeta.pl...
    >> A to czemu? Całkiem typowa dla DVB.
    > Czyli obraz wyższy niż szerszy?

    Miszczu - a słyszałeś o Display Aspect Ratio?
    Czy na TVN24 też masz obraz wyższy niż szerszy?
    Tu masz to mniej więcej wytłumaczone:
    http://www.doom9.org/aspectratios.htm

    --
    Wiewior
    j...@f...j.cy

  • 12. Data: 2009-01-28 14:29:21
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Miszczu - a słyszałeś o Display Aspect Ratio?
    > Czy na TVN24 też masz obraz wyższy niż szerszy?
    > Tu masz to mniej więcej wytłumaczone:
    > http://www.doom9.org/aspectratios.htm

    Przepraszam ale nie znam angielskiego. Może zaproponujesz coś w naszym
    ojczystym języku?

  • 13. Data: 2009-01-28 15:32:04
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    www.sita.pl

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 14. Data: 2009-01-28 20:31:49
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > http://www.doom9.org/aspectratios.htm

    Dzięki za pomoc.

    Skoro już mowa o nauce języków to dla ciebie na początek proponuję
    http://so.pwn.pl/ ponieważ zastanawiam się co miałeś na myśli pisząc
    "miszczu" Czyżby chodziło ci o mi które szcza?

  • 15. Data: 2009-01-28 21:33:18
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > Dzięki za pomoc.
    >
    > Skoro już mowa o nauce języków to dla ciebie na początek proponuję
    > http://so.pwn.pl/ ponieważ zastanawiam się co miałeś na myśli pisząc
    > "miszczu" Czyżby chodziło ci o mi które szcza?

    Nie - o człowieka, który uważa się za guru od spraw TV, a nie ma pojęcia o
    najprostszych sprawach. Czyli - o Ciebie.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 16. Data: 2009-01-29 06:31:13
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Nie - o człowieka, który uważa się za guru od spraw TV

    Czy ja gdzieś napisałem, że uważam się za GURU od spraw TV? Niektóre
    rzeczy wiem a niektórych nie wiem szczególnie jeśli chodzi o TV cyfrową.
    Myślałem, że cokolwiek dowiem się od ciebie ale ty poza struganiem
    cwaniaczka i obrażaniem innych nic innego na tym forum nie robisz.

  • 17. Data: 2009-01-29 07:58:38
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    > Myślałem, że cokolwiek dowiem się od ciebie ale ty poza struganiem
    > cwaniaczka i obrażaniem innych nic innego na tym forum nie robisz.

    Khm - to nie jest forum...

  • 18. Data: 2009-01-30 17:18:31
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@f...j.yc> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Khm - to nie jest forum...

    Powiedz to firmie Google.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 19. Data: 2009-01-30 17:53:58
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> napisał w wiadomości

    > Powiedz to firmie Google.

    U mnie Google pokazuje, że piszemy na grupę dyskusyjną.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 20. Data: 2009-01-30 18:55:29
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | U mnie Google pokazuje, że piszemy na grupę dyskusyjną.

    tylko technicznie , nie funkcjonalnie ( czy merytorycznie )

    http://en.wikipedia.org/wiki/Newsgroup
    http://en.wikipedia.org/wiki/Forum_(internet)

    "Newsgroups are technically distinct from, but functionally similar to,
    discussion forums on the World Wide Web. Newsreader software is used to
    read newsgroups."

    a i to nie jest zupelnie prawdziwe , stary podzial ...

    aktualnie uzytkownik moze nie odczuwac roznicy pomiedzy roznymi
    formami dyskusji internetowej ( listy , fora , e-grupy , ...)
    moze to robic przez port 80 ( www ) , niekoniecznie przez 119 ( nntp )

    ... podzial sztuczny , swietny dla humanistow i do trolowania ,
    tak jak top-posting ...

    --
    Tylko prawdziwy Troll podpisuje sie prawdziwym