  • Data: 2012-04-17 22:41:00
    Temat: Re: Diody LED
    Od: Jarek Pudelko <j...@U...boxnet.ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-17 22:15, Michał Baszyński pisze:

    > Tylko mało któremu diagnoście/policjantowi chce się to egzekwować, choć
    > zdarzają się wyjątki. U mnie na przykład przy przeglądzie ostatnio
    > diagnosta zapytał o producenta i czy jest homologacja.

    Tak z ciekawosci, jesliby nie bylo to co? Mozesz tego nie uzywac
    przeciez. Podoba ci sie desing, nakleiles bo jestes lansiarzem ale nie
    masz podlaczonych. Do naklejonego paska ledow tez jest wymagana
    homologacja jesli nie jest to "trwale" zespolone z autem? A dwustronna
    tasma raczej nie jest :)

    --
    jarek