-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.vps.chmurka.ne
t!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
Date: Sat, 1 Apr 2023 02:29:31 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <u07ttc$k9j$2$Cav@news.chmurka.net>
References: <64130fa2$0$19619$65785112@news.neostrada.pl>
<tvevk4$kti8$1@dont-email.me> <2566172847$20230322150506@squadack.com>
<tvfo0h$p4ko$1@dont-email.me> <3295958046$20230326133942@squadack.com>
<tvtt9v$h57$1$kolczan@news.chmurka.net>
<5903034359$20230328085828@squadack.com>
<tvukq6$vjd$1$kolczan@news.chmurka.net>
<7762031527$20230329154818@squadack.com>
<1k987reo74315$.17beax8pulmmn$.dlg@40tude.net>
<u01hi7$m13$4$Cav@news.chmurka.net>
<k...@4...net>
<u031sd$jvg$1$Cav@news.chmurka.net>
<64251965$0$19605$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<u04jjr$4me$1$Shrek@news.chmurka.net>
<tcum799yirvq$.fake9on8w0a.dlg@40tude.net>
<u068pd$ck5$2$Shrek@news.chmurka.net>
<u06apu$ck5$3$Shrek@news.chmurka.net>
<p64nj78e7txo$.1c05rzu8e6l9u$.dlg@40tude.net>
<u06s3n$jph$5$Shrek@news.chmurka.net>
<1x4clpgl1gnhx$.wiw4hopxdowv$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: vps.chmurka.net
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 1 Apr 2023 00:29:32 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="vps.chmurka.net:81.4.124.88"; logging-data="20787";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.9.1
X-Antivirus: Avast (VPS 230331-4, 31.3.2023), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Content-Language: pl
In-Reply-To: <1x4clpgl1gnhx$.wiw4hopxdowv$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2712614
[ ukryj nagłówki ]W dniu 31-03-2023 o 18:18, J.F pisze:
>> rzeczywiście naładować szybko aku musisz mieć to na maxa przez powiedzmu
>> 10 minut. Zagotowałoby się, więc będzie ograiczać. Te 200-300kW
>> ładowania są tylko na papierze.
Bzdura oczywiście.
Jak najbardziej to działa, również w Polsce.
Trzaba tylko odpowiedniej stacji (np. Ionity) i auta (takiego z
instalacją 800V).
>
> No tak nie całkiem - filmy dawałem.
Top nie jest wiedza tajemna, ale skąd hejter może to wiedzieć?
W tvp o tym nie mówili, więc nie może działać....
>
>>>> trzecie nie przeskoczysz konieczności zastosowania złącza rozłączalnego,
>>>> co przy dużych prądach jest problematyczne, awaryjne i po prostu
>>>> niebezpieczne - przy 250kW trójfazowo wychodzi 400A.
Raczej 800V.
>>> Przy ładowaniu AC
>>>> ładowarkę masz praktycznie w samochodzie - to też waży.
Dlatego max obecnie to zazwyczaj 11 kW.
>>>
>>> Ale to juz chyba ładowarki DC.
>>
>> Były - ale one słabo ładują - te dużej mocy są AC.
Oczywista bzdura, jest odwrotnie.
>> Pewnie tak - może nawet i tak to jest zrobione (brzmi sensownie). Ale
>> znów - musisz mieć okablowanie które wytrzyma długotrwałe obciążenie
>> takimi pradami - od wtyczki do samych ogniw baterii. To waży. I kosztuje.
>
> bateria płynem chłodzona ...
I kabel ładowarki też.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.04.23 02:33 Cavallino
- 01.04.23 02:36 Cavallino
- 01.04.23 02:37 Cavallino
- 01.04.23 09:10 Shrek
- 01.04.23 09:17 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=