  • 1. Data: 2017-07-11 21:00:18
    Temat: Dieselgate kolejne otwarcie
    Od: p...@g...com

    http://m.focus.de/auto/news/abgas-skandal/handel-dro
    ht-beweislast-umkehr-risiko-fuer-vw-richter-bezweife
    ln-wirksamkeit-des-software-updates_id_7340807.html

    Sędziowie nie wierzą w zapewnienia rządowych urzędników z KBA i wątpią w efekty super
    hiper cudownego update by VW :-) teraz nasuwa sie pytanie czy ci urzędnicy to po
    prostu koszmarne niekompetentne gamonie czy też siedzą w kieszeni VW ?

    Masowy atak pijawek pardon prawników oznacza tylko jedno: piranie poczuły krew i
    widzą realna szanse na odszkodowania także dla europejskich klientów :-)

    http://m.sz-online.de/nachrichten/anwaelte-gehen-eur
    opaweit-gegen-vw-vor-3724276.html

  • 2. Data: 2017-07-12 17:39:19
    Temat: Re: Dieselgate kolejne otwarcie
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Sędziowie nie wierzą w zapewnienia rządowych urzędników z KBA i wątpią w efekty
    super hiper cudownego update by VW :-) teraz nasuwa sie pytanie czy ci urzędnicy to
    po prostu koszmarne

    a ty wierzysz - to człowiek mocnej wiary z ciebie...

  • 3. Data: 2017-07-12 18:16:20
    Od: p...@g...com

    Jestem tak zniesmaczony że tylko godziwe odszkodowanie przywróci moją sympatię do
    marki VW no i oczywiście parę tłustych, aroganckich prosiakow w lochu ;-)