  • 61. Data: 2010-10-27 16:13:11
    Temat: Re: Diesel zima
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "RadekNet

    > A swoja droga, ile pala podobniej wielkosci i mocy (120KM, automat,
    > 1300kg, zawsze wlaczona automatyczna klima) wspolczesne diesle? Volvo
    > 760: miasto ponizej 10l, trasa 8-10l.

    Vectra C - 120KM manual 1500kg zawsze włączona automatyczna klima
    średnie 5,9 w/g komputera miasto tak z 8 trasa poniżej 5 :-)

  • 62. Data: 2010-10-27 17:05:45
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 27.10.2010 16:13, Przemysław Czaja pisze:

    > Użytkownik "RadekNet

    > Vectra C - 120KM manual 1500kg zawsze włączona automatyczna klima
    > średnie 5,9 w/g komputera miasto tak z 8 trasa poniżej 5 :-)

    Swietny wynik, szczegolnie w porownaniu do Vectry mojego sasiada -
    2001r, benzyna w trasie ponizej 8 nie schodzi, a czesciej blizej jej do 10.

    Ale wracaja do tematu - i uwazasz, ze to rekompensuje problemy w zimie?
    To ja juz bym wolal zagazowana benzyne. Nie lubie sie stresowac na
    wyjazdach na narty ;)

    Na moje szczescie na jezdzenie w Polsce poluje na Volvo 760 z konca
    produkcji: albo diesel 2.4TIC albo 2.8 benzyna+LPG ;) Wygodny i
    niezawodny dupowoz i klasyk jednoczesnie :)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 63. Data: 2010-10-27 17:27:24
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Ale wracaja do tematu - i uwazasz, ze to rekompensuje problemy w zimie?
    > To ja juz bym wolal zagazowana benzyne. Nie lubie sie stresowac na
    > wyjazdach na narty ;)

    diesel tylko raz mnie zawiodl kiedy bylo ok-26 w nocy i nie dolalem
    depresatora (ponad 10 lat jezdze dieslami). Zagazowane auto dzis przy
    lekkim przymrozku odmowilo posluszenstwa.

  • 64. Data: 2010-10-27 18:05:31
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 27.10.2010 17:27, hamberg pisze:

    > diesel tylko raz mnie zawiodl kiedy bylo ok-26 w nocy i nie dolalem
    > depresatora (ponad 10 lat jezdze dieslami). Zagazowane auto dzis przy
    > lekkim przymrozku odmowilo posluszenstwa.

    Jak benzyna moze nie odpalic niezaleznie od temperatury?? Widac diesle
    miales sprawne a tego benzynowca nie.
    Kurcze, ja to chyba szczescie mam - fakt, ze diesel w rodzinie dopiero
    od poltora roku, ale jedyne problemy z odpalaniem byly wtedy kiedy nie
    bylo kasy na sprawny akumulator. A auta zwykle pelnoletnie ...Stad moje
    zdziwienie, ze mozna miec problem (a z tego co tu pisza to problem dosc
    powszechny) majac nowego diesla.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 65. Data: 2010-10-27 18:12:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 18:05:31 +0200, RadekNet (www.rejsy-czartery.com)
    napisał(a):

> [...]
    > bylo kasy na sprawny akumulator. A auta zwykle pelnoletnie ...Stad moje
    > zdziwienie, ze mozna miec problem (a z tego co tu pisza to problem dosc

    to nie jest problem diesla, tylko paliwa które nie powinno w ogóle być
    sprzedawane o tej porze roku. Równie dobrze stacja może ci sprzedać benzynę
    ze sporą ilością wody, która się zamieni w lód i zablokuje filtr paliwa
    albo pompę - tak samo jak parafina w dieslu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 66. Data: 2010-10-27 21:35:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Użytkownik "RadekNet

    > Vectra C - 120KM manual 1500kg zawsze włączona automatyczna klima
    > średnie 5,9 w/g komputera miasto tak z 8 trasa poniżej 5 :-)

    Tylko dlatego, że to fiatowski silnik. Z oplowskim byłoby tak z 30%
    więcej. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 67. Data: 2010-10-27 21:37:25
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Jak benzyna moze nie odpalic niezaleznie od temperatury?? Widac diesle
    > miales sprawne a tego benzynowca nie.

    czytaj uwaznie - _zagazowana_ benzyna - predzej to spowoduje problemy
    niz fabryczny diesel. Benzyna jest sprawna dopoki ktos nie "zepsuje"
    jej LPG. Potem to juz loteria. Ja chyba przygode z LPG skoncze na
    jednym aucie.

  • 68. Data: 2010-10-27 23:22:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "hamberg" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...

> [...]
    > niz fabryczny diesel. Benzyna jest sprawna dopoki ktos nie "zepsuje"
    > jej LPG. Potem to juz loteria. Ja chyba przygode z LPG skoncze na

    Takoz i ja zrobilem.
    Wole pamietac zima o antydepresancie czy jak to tam zwal.

  • 69. Data: 2010-10-27 23:32:31
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 27.10.2010 21:37, hamberg pisze:

> [...]
    > niz fabryczny diesel. Benzyna jest sprawna dopoki ktos nie "zepsuje"
    > jej LPG. Potem to juz loteria. Ja chyba przygode z LPG skoncze na

    Zagazowane benzyny mamy w domu odkad pamietam. Z silnikami od 0.7 (cc)
    do 2.8 (Volvo) i NIGDY nie bylo problemu z powodu gazu. Tyle, ze o gaz
    trzeba zadbac, ale nawet na niedomagajacym gazie benzyna zawsze byla ok.
    Wiec nie wiem o czym mowisz...

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 70. Data: 2010-10-28 08:22:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-27 16:13, *Przemysław Czaja* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Vectra C - 120KM manual 1500kg zawsze włączona automatyczna klima
    > średnie 5,9 w/g komputera miasto tak z 8 trasa poniżej 5 :-)

    Jak Ty to robisz? :)
    Jam mam średnią chyba najwyższą w spritmonitor.de :), wprawdzie
    większość moich jazd to 7-8 km po mieście, ale nawet jak spokojnie jadę
    w trasie to poniżej 6 raczej nie schodzę :)
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/193004.html
    http://www.spritmonitor.de/en/overview/35-Opel/329-V
    ectra.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2005
    &constyear_e=2009&power_s=83&power_e=93&page=2&geari
    ng=1

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l