    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel to taka droga sprawa?
    Date: Mon, 12 Apr 2010 22:36:48 +0200

    > Jak masz wydac 7500 na wymiane wtryskiwaczy, to chyba jednak warto
    > zaryzykowac.

    Jarku, zależy jakie wtryskiwacze, w volvo kosztują 750 co przy 5 garach
    dało z robocizną 4150 brutto. Wymienione po 260k tylko z powodu
    nieprzyjemnego odgłosu pracy silnika (mocno się zastanawiałem czy warto
    i gdyby nie to że praca silnika była nieprzyjemna - nie wymieniał bym,
    mam za to 5 zapasowych gdybym musiał - a nie miał ;)).

    Dowiedziałem się że delphi nie daje gwarancji na wtryski w polsce,
    ciekawe co na to UOKIK. :)

    Apropo mondeo (pytałem właśnie o tą kwestię będąc wtedy przy zakupie
    takiegoż). Najmniejszy przebieg jaki odnotował to 27tys. w wykonaniu
    pewnej czeszki, średnio statystycznie zaś około 120tys, ale zaznaczył że
    do niego trafiają tylko z kłopotami samochody, więc ma bardzo stronnicze
    zdanie, zależy też od daty produkcji. Tutaj właśnie zaczynają się
    schody. Nie pamiętam dokładnie (w końcu nie kupiłem mondka), więc proszę
    poprawcie mnie jeśli się mylę. W połowie roku 2003 zmianie uległy
    wtryskiwacze, a ponieważ nadal były z nimi problemy z powodu
    zcierających się elementów w pompie - w chyba kwietniu 2004
    zmodernizowano ją także. Wychodzi mi więc, że jeśli kupować mondka, to
    koniecznie po tych zabiegach. Pytanie tylko ile w tym prawdy jest i czy
    czegoś nie poplątałem.

    Miłego.
    Irek.N.